Gå til innhold

Julefeiring igjen

Gjest anerikkehvordanviskalgjøredetiår

Anbefalte innlegg

Gjest Gulla Wiltersen

Vi hadde en helt ordinær Opel stasjonsvogn før, og jaggu klarte vi ikke å dra på en hel ukes påskeferie med både langrennsutstyr og slalåmutstyr til alle mann, samt både skiantrekk og penklær og vanlig dagligklær, ettersom vi ikke skulle på hytte i huttiheita;-)

Riktignok kan vi pga kun én unge i baksetet plassere litt bagasje ved siden av han på slike lange turer, men jeg skulle likt å se et julegavelass som tok større plass en alle klærne, skoene og skiutstyret for ei hel uke:-)

Spesielt ettersom man på en slik juleaftens-visitt sjelden drar meg seg flere skopar og digre bager med klær.

Det hørtes voldsomt ut :-)

Vi reiser på bilferie iblant vi også - med tre ukers oppakning av det vi trenger, går greit det selv med to barn baki. Men julegavelasset - nope :-) Er det ikke mange ting så er det alltid en eller tre ting som er store og uformelige. Sykkel eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes voldsomt ut :-)

Vi reiser på bilferie iblant vi også - med tre ukers oppakning av det vi trenger, går greit det selv med to barn baki. Men julegavelasset - nope :-) Er det ikke mange ting så er det alltid en eller tre ting som er store og uformelige. Sykkel eller noe sånt.

Ok, her har adri sykkel vært aktuelt til jul. Litt kjipt å få noe man ikke kan bruke på mange måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulla Wiltersen

Ok, her har adri sykkel vært aktuelt til jul. Litt kjipt å få noe man ikke kan bruke på mange måneder.

De har ikke fått sykkel foreløpig her heller, men det er mulig det blir det i år. Den ene skal få skikkelig sykkel til mange tusen kroner - det blir for mye med fet bursdaggave rett før jul, fet julegave og deretter rå sykkel på våren igjen, så da er det mulig sykkelen kommer til jul.

Men den kommer ikke alene da :-) Det kommer noe som kan brukes med en gang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville droppet den svigerfamilien iallefall. Hjelpes, bara kan da ikke sitte stille på julaften..!!? Det høres overhodet ikke koselig ut å feire jul ammen med noen som er allergisk mor unger.

Vi feirer hjemme, ikke fordi vi ikke hadde det koselig hos foreldrene våre, men fordi vi hadde lyst å gjøre ting på vår måte. Våre foreldre blir alltid invitert og ungene kan ikke tnke seg å være noen andre steder på julaften nå.

Bare gi beskjed om at dere blir hjemme i år og inviter dine foreldre og din bror. Det er sikkert deilig for foreldrene dine slippe å lage til jul:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser jo at vi helt sikkert kan si at vi skal feire hos oss selv i år. Men så var det dette med hvem vi evt. skal invitere da. Orker som sagt ikke å invitere alle til oss heller...

Er redd det kan blir litt for lite bare med oss fire også... Kan selvfølgelig invitere mine foreldre og broren min - men da burde jeg vel egentlig ha invitert de som vi skulle ha vært sammen med. Men så er det så mange igjen at det orker jeg bare ikke.

Men vi får se hvordan det blir... Det viktigste er jo at det blir kjekt for ungene.

Det er koselig med bare fire. Det har vi vært i mange år nå og ungene er 6 og 10 nå. den svigerfamilien din er vel bare glad de slipper unger og vil helt sikkert ikke reagere på at de ikke blir invitert. Ærligtalt, tenk på ungene dine og ikke på de egoistiske voksne menneskene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...