Lotte :o) Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Drømmehagen, eller "In the Night Garden", som går på Nrk Super: Figurene i denne serien; Upsy Daisy, Igglepiggle og Makka Pakka - finnes de å få kjøpt i Norge, i leketøysbutikker? Hva koster de? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miia Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Lurer på om ikke jeg så de figurene på Extraleker - men det er mulig jeg blander med noe annet altså... Hvis ikke kan du jo prøve http://www.bbcshop.com 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Åå, det barnetv er så midt i blinken til småen her i huset (1år) Sitter og babler og ler når hun ser på.. Hehe.. Kjempe herlig.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurvelita Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 min jente på 1,5 år elsker det.. Fint at det også er barne tv for det aller minste.. Ho hopper og danser og er helt med Pappan liker det og 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.