Gå til innhold

Røykere får ikke bli fosterforeldre

Gjest Elextra

Anbefalte innlegg

Gjest fint, det også

Og jeg som er oppvokst med storrøykende mor synes det er helt i orden.

Du hadde vel sikkert foretrukket å vokse opp på institusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som er viktigst for disse barna er at noen elsker dem og passer på dem, at det har et trygt hjem med foreldre som passer på dem... Det er vel det viktigste når det er så mange barn som bor på barnehjem og blir utsatt for verre ting enn røyk.. saker som er ulovlig. Det er tross alt lov å røyke.

Ja, men det går an å la være å røyke innendørs. Såpass hensyn kan man ta - og såpass fortjener alle unger, ikke minst de som har vært utsatt for litt av hvert fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sier en som er vokst opp med at mor tok seg en blås

Det er vel ikke evt. rester av lukt som er skadelig for barn?

Farlig neida. Men gud så ekkel lukt alikevel. Og ingenting som barna burde få lukte på under godnattaklemmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tror at det ikke lukter røyk av dere som bare røyker ute, så tar du feil. Men jeg antar at du vet det?

Jeg røyker ikke selv, men mannen min gjør. Selvsagt lukter det når han kommer inn rett etter en røyk, men akkurat røyklukt har aldri skadet noen. At lukta er ubehagelig, er jeg helt enig i, og det hender jeg ber ham gå og vaske henda eller pusse tenna etter en røyk. Men det lukter vondt av andre ting også; hvitløk, promp, kål, salmiakk etc.

Helt hysteriske må vi ikke bli da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...