Sofline Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg går inn på www.omo.no og leter meg fram til flekkfjerningsguiden. Der kan du finne konkrete råd mot de fleste flekker. Takk for tips! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Det er vanskelig å se om flekken blir borte med sprayen før plagget er vasket, så jeg har brukt Zalo i neste omgang, hvis flekken ikke er borte. Og da har det som regel gått bra. Mulig det hadde vært lurt å bruke Zalo først. Men jeg synes den Biotex-sprayen tar det meste. Inkl bæsj, grønske, blod, grøt, gulp osv. Men det er uansett en fordel å vaske plagget i hvert fall samme dag. ''Inkl bæsj, grønske, blod, grøt, gulp osv.'' De tingene forsvinner uten behandling her i huset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.