Mrs. Wallace Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 I England er det nå fremmet et forslag som forbyr røykere å være fosterforeldre. Her til lands finnes ikke noen spesifikke regler på akkurat det, men røykevaner tas med i en totalvurdering av fosterforeldrenes egnethet. Det samme er tilfelle for vurdering av adoptivforeldres egnethet. Hva tenker dere? Bør regelverket strammes inn her til lands også? http://www.klikk.no/helse/allmenn/article357544.ece 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Følg med'a, jeg opprettet jo en tråd om dette for flere timer siden! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Følg med'a, jeg opprettet jo en tråd om dette for flere timer siden! Åh, jeg så den akkurat. *klasker meg i panna* Og jeg som trodde jeg hadde sjekket, og alt. Men da oppfordrer jeg heller folk til å svare i den allerede eksisterende tråden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Elextra har visst allerede lagt inn linken. Glem denne tråden, gå heller lenger ned på siden. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.