Mrs. Wallace Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 I England er det nå fremmet et forslag som forbyr røykere å være fosterforeldre. Her til lands finnes ikke noen spesifikke regler på akkurat det, men røykevaner tas med i en totalvurdering av fosterforeldrenes egnethet. Det samme er tilfelle for vurdering av adoptivforeldres egnethet. Hva tenker dere? Bør regelverket strammes inn her til lands også? http://www.klikk.no/helse/allmenn/article357544.ece 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Følg med'a, jeg opprettet jo en tråd om dette for flere timer siden! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. november 2008 Forfatter Skrevet 3. november 2008 Følg med'a, jeg opprettet jo en tråd om dette for flere timer siden! Åh, jeg så den akkurat. *klasker meg i panna* Og jeg som trodde jeg hadde sjekket, og alt. Men da oppfordrer jeg heller folk til å svare i den allerede eksisterende tråden. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. november 2008 Forfatter Skrevet 3. november 2008 Elextra har visst allerede lagt inn linken. Glem denne tråden, gå heller lenger ned på siden. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.