Speak Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Dokkingstasjon til iPod? Hva er det??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hva er det??? http://www.jvc.no/article.php?id=100053 Disse er fra JVC, men de finnes i en mengde varianter og prisklasser. Du setter iPoden neddi, og både lader og spiller fra iPodmenyen (som et stereoanlegg) uten bruk av koblingsedninger eller ørepropper. Kjekt, ønsker meg en selv jeg (eller rettere sagt nytt anlegg med innebygd dokkingstasjon - men det er en annen prisklasse;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 http://www.jvc.no/article.php?id=100053 Disse er fra JVC, men de finnes i en mengde varianter og prisklasser. Du setter iPoden neddi, og både lader og spiller fra iPodmenyen (som et stereoanlegg) uten bruk av koblingsedninger eller ørepropper. Kjekt, ønsker meg en selv jeg (eller rettere sagt nytt anlegg med innebygd dokkingstasjon - men det er en annen prisklasse;) Dette var en ide vi virkelig falt for - strålende....helt til vi fikk besjed om at Ipoden hans ble stjålet tidligere i uka.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Dette var en ide vi virkelig falt for - strålende....helt til vi fikk besjed om at Ipoden hans ble stjålet tidligere i uka.... Så innmari irriterende! At ikke folk kan lære seg forskjell på ditt og mitt altså. Håper den kommer seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henrikke71 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Dette var en ide vi virkelig falt for - strålende....helt til vi fikk besjed om at Ipoden hans ble stjålet tidligere i uka.... Kjøp iPod;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Minilommelykt til å hekte på nøkkelholderen er inn for unge gutter akkurat nå, men den koster vel ikke allverden, og unge gutter i den alderen blir alltid glad for en 1.000 lapp i kontanter. Jeg må bare spørre "Minilommelykt til å hekte på nøkkelholderen er inn for unge gutter akkurat nå," Hvor i all verden er det inn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg må bare spørre "Minilommelykt til å hekte på nøkkelholderen er inn for unge gutter akkurat nå," Hvor i all verden er det inn? Hos guttene mine. Lommelytene skal ha veldig skarp lys, altså ikke fake lommelykter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hos guttene mine. Lommelytene skal ha veldig skarp lys, altså ikke fake lommelykter. Ok:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.