Gå til innhold

Julepresang til 17-åring

Speak

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Speak

17

• laban

5

• Atene

2

• vin

2

Mest aktive i denne tråden

Hva er det???

http://www.jvc.no/article.php?id=100053

Disse er fra JVC, men de finnes i en mengde varianter og prisklasser. Du setter iPoden neddi, og både lader og spiller fra iPodmenyen (som et stereoanlegg) uten bruk av koblingsedninger eller ørepropper. Kjekt, ønsker meg en selv jeg (eller rettere sagt nytt anlegg med innebygd dokkingstasjon - men det er en annen prisklasse;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.jvc.no/article.php?id=100053

Disse er fra JVC, men de finnes i en mengde varianter og prisklasser. Du setter iPoden neddi, og både lader og spiller fra iPodmenyen (som et stereoanlegg) uten bruk av koblingsedninger eller ørepropper. Kjekt, ønsker meg en selv jeg (eller rettere sagt nytt anlegg med innebygd dokkingstasjon - men det er en annen prisklasse;)

Dette var en ide vi virkelig falt for - strålende....helt til vi fikk besjed om at Ipoden hans ble stjålet tidligere i uka....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en ide vi virkelig falt for - strålende....helt til vi fikk besjed om at Ipoden hans ble stjålet tidligere i uka....

Så innmari irriterende! At ikke folk kan lære seg forskjell på ditt og mitt altså. Håper den kommer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp iPod;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minilommelykt til å hekte på nøkkelholderen er inn for unge gutter akkurat nå, men den koster vel ikke allverden, og unge gutter i den alderen blir alltid glad for en 1.000 lapp i kontanter.

Jeg må bare spørre :)

"Minilommelykt til å hekte på nøkkelholderen er inn for unge gutter akkurat nå,"

Hvor i all verden er det inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest høstløv

Jeg må bare spørre :)

"Minilommelykt til å hekte på nøkkelholderen er inn for unge gutter akkurat nå,"

Hvor i all verden er det inn?

Hos guttene mine.

Lommelytene skal ha veldig skarp lys, altså ikke fake lommelykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...