Gå til innhold

Julegave til behandler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg kjøpte ikke gave til behandleren ifjor...dvs..jeg kjøpte en hvit kaffekopp (nette sum a 10kr)

Jeg malte på den- navnet hennes på ene siden...

Og et sitat fra hmm..en eller annen kjent person.

Brente dette og leverte gaven! (men det må sies at det var hun som ønsket en sånn ting da- hun visste at jeg drev litt på med sånt)

Onsdag1365380628

Julegaver kjøper man til familie og venner, en behandler er ansatt og betalt for å gjøre en jobb. Man kan gjerne skrive et kort eller lignende men behøver ikke kjøpe noe. Spiselige gaver er sikkert greit for noen, men selv liker jeg ikke å spise kaker og slikt bakt på "fremmede" kjøkken.

Annonse

Gjest lurer jeg meg på

Julegaver kjøper man til familie og venner, en behandler er ansatt og betalt for å gjøre en jobb. Man kan gjerne skrive et kort eller lignende men behøver ikke kjøpe noe. Spiselige gaver er sikkert greit for noen, men selv liker jeg ikke å spise kaker og slikt bakt på "fremmede" kjøkken.

Jeg tenkte mer på konfekt eller lignende fra en butikk jeg da ;o)

Gjest lurer jeg meg på

Jeg kjøpte ikke gave til behandleren ifjor...dvs..jeg kjøpte en hvit kaffekopp (nette sum a 10kr)

Jeg malte på den- navnet hennes på ene siden...

Og et sitat fra hmm..en eller annen kjent person.

Brente dette og leverte gaven! (men det må sies at det var hun som ønsket en sånn ting da- hun visste at jeg drev litt på med sånt)

Det var en søt gave synes jeg ;o)

Gjest lurer jeg meg på

NHD svarte følgende om (sommer) gave. Det samme gjelder vel for alle mulig andre gaver også: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=3914559

Tror du at en behandler reagerer negativt på å få en liten julegave, eller oppmerksomhet til jul?

Gjest lurer jeg meg på

Jeg tenker at et kort hvor en sier noe om hva behandlere har betydd for en hvordan hjulpet en etc og ønske god jul kan være en fin gave nok.Dyre eller upersonlige ting tror jeg kan bli oppfattet litt negativt.

Nei, tenkte ikke på en dyr eller upersonlig ting. Tenkte bare på et kort med feks en liten ting til. Som vedkommende kan ha glede av. Eller kall det en oppmerksomhet. Bare en søt liten ting;o)

Nei, tenkte ikke på en dyr eller upersonlig ting. Tenkte bare på et kort med feks en liten ting til. Som vedkommende kan ha glede av. Eller kall det en oppmerksomhet. Bare en søt liten ting;o)

Du kan jo spørre deg selv om hvorfor du ønsker å gi en gave. Det vil gi deg svar på hva som er passende og ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...