Gjest prust Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Stakkars lille jenta mi på 4,5 år - hun våknet her litt over ti, og hadde så fryktelig vondt i begge knærne. Hun grein og grein og vred seg av smerte. jeg tok henne opp og hadde henne på fanget i sofaen, prøvde å gni beina hennes, og legge på varmeflaske, men ingenting hjalp. Etter 30-40 minutter slapp det taket, og nå har hun sovnet ved siden av meg, hun rykker litt i beina, men det virker som det stort sett er over. Lille vennen min! Noen som har noen gode råd til neste gang? følte meg så hjelpeløs.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 En Paracet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Gi Paracet. Det funka hver gang på Storebror. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg gir alltid sønnen min en paracet. Det funker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Stakkars lille skjønne jenta! Jeg har noen ganger brukt tigerbalsam. Det kan jo lukte litt sterkt og bør ikke komme i øyene. Men jeg ser de stadig reklamerer for smertestillende krem på tv som trenger inn der du smører, under mottoet -hvorfor behandle hele kroppen når du kan behandle direkte på smertestedet (eller noe slikt) Den ville jeg skaffet meg var jeg deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Stakkars lille skjønne jenta! Jeg har noen ganger brukt tigerbalsam. Det kan jo lukte litt sterkt og bør ikke komme i øyene. Men jeg ser de stadig reklamerer for smertestillende krem på tv som trenger inn der du smører, under mottoet -hvorfor behandle hele kroppen når du kan behandle direkte på smertestedet (eller noe slikt) Den ville jeg skaffet meg var jeg deg. Zon, er det det den heter tro? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1225750396' post='4004589] Zon, er det det den heter tro? Meget mulig, navnet har ikke festet seg i topplokket mitt desverre.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1225749745' post='4004560] En Paracet? Ser at flere her sier Paracet. Det var ikke i mine tanker at det kunne hjelpe... Vel - da vet jeg det til neste gang! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Stakkars lille skjønne jenta! Jeg har noen ganger brukt tigerbalsam. Det kan jo lukte litt sterkt og bør ikke komme i øyene. Men jeg ser de stadig reklamerer for smertestillende krem på tv som trenger inn der du smører, under mottoet -hvorfor behandle hele kroppen når du kan behandle direkte på smertestedet (eller noe slikt) Den ville jeg skaffet meg var jeg deg. Takk for tips! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ser at flere her sier Paracet. Det var ikke i mine tanker at det kunne hjelpe... Vel - da vet jeg det til neste gang! Paracet er magisk ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Mellomste hos oss har vært veldig plaget med voksesmerter,og minsten ser ut til å ta etter. Etter å ha slitt med mellomste som gråt seg gjennom en helt natt med voksesmerter i både ben og armer, gir jeg smertestillende veldig tidlig nå. Ellers er det vanlig at det går over etter en halvtimes tid, og massasje kan absolutt lindre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Mellomste hos oss har vært veldig plaget med voksesmerter,og minsten ser ut til å ta etter. Etter å ha slitt med mellomste som gråt seg gjennom en helt natt med voksesmerter i både ben og armer, gir jeg smertestillende veldig tidlig nå. Ellers er det vanlig at det går over etter en halvtimes tid, og massasje kan absolutt lindre. Det begynte igjen klokka 1 den samme kvelden, og da gav jeg paracet med en gang. Hun lå veldig urolig den natta (natt til i går), men hadde ikke sånne smerter som om kvelden (da jeg skrev inn her). Så paracet var et godt tips! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hei Vi har det problemet stadig vekk... Det vi gjør er følgende: Gi Paracet først, så masasje med varme hender og litt Zon gel til slutt en god og varm varmeflaske på stedet det er mest vondt - da sovner hun hver gang. Må nå ut av skapet og tilstå at når Zon tuben var tom "virket" vanlig fuktighetskrem like godt... Vi blir fulgt opp på barneavd pga hurtig vekst, og legen vår sier at det er helt greit å bruke Zon, men at man skal ha samme måtehold som man har ved bruk av Paracet (altså litt og bare når det er skikkelig nødvendig). Lykke til! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hei Vi har det problemet stadig vekk... Det vi gjør er følgende: Gi Paracet først, så masasje med varme hender og litt Zon gel til slutt en god og varm varmeflaske på stedet det er mest vondt - da sovner hun hver gang. Må nå ut av skapet og tilstå at når Zon tuben var tom "virket" vanlig fuktighetskrem like godt... Vi blir fulgt opp på barneavd pga hurtig vekst, og legen vår sier at det er helt greit å bruke Zon, men at man skal ha samme måtehold som man har ved bruk av Paracet (altså litt og bare når det er skikkelig nødvendig). Lykke til! Hilsen Takk for tips! SKal kjøpe inn Zon gele neste gang jeg er på apoteket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det begynte igjen klokka 1 den samme kvelden, og da gav jeg paracet med en gang. Hun lå veldig urolig den natta (natt til i går), men hadde ikke sånne smerter som om kvelden (da jeg skrev inn her). Så paracet var et godt tips! Ja, det fungerer stort sett veldig bra. Jeg er generelt veldig tilbakeholden med å gi Paracet, men akkurat voksesmertene får Paracet av meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.