Spirello Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 har lyst til å dra på teater med poden min i år.. men vet ikke hva som passer for en på nesten 3,5 år? noen som snakka om Andersen et eller annet? Plutti putti plott passer bedre for større barn sa flere her... Tips? (Oslo) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Vi var på putti plutti pott fra minsten var halvannet - med stor suksess. Det er masse sang og dans. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Dyrene i Hakkebakkeskogen går jo på Nationaltheatret nå frem mot jul. Men usikker på om det er lett å få tak i gode billetter nå - vi kjøpte for et halvt år siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det var bl.a. jeg som anbefalte Snekker Andersen. Les boka først, de tar fram julebøkene på bibliotekene nå snart. http://www.oslonye.no/forestillinger/16077.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Det anbefales! Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Datteren min likte jul i blåfjell da hun var 3 år, Oslo Nye. Jeg synes ikke snekker andersen i trikkestallen er så bra. MEN Hakkebakkeskogen på Nationalteateret var helt utrolig, fantastisk oppsetning. Jeg har en urolig gutt på 2,5 år og grudde meg litt for å prøve, men tenkte vi prøver og går heller... Både han og søster på 5 år og foreldrene satt spikret. Det var fantastisk. Etter to timer ville ingen av barna hjem. Det var veldig mange småbarn der og fint lite ut/inn og gråting. Veldig overraskende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Dyrene i Hakkebakkeskogen går jo på Nationaltheatret nå frem mot jul. Men usikker på om det er lett å få tak i gode billetter nå - vi kjøpte for et halvt år siden. Joda, det er ennå ledige billetter.. Blir nok i romjula vi går da, for ellers er det bare ledig kl. 19 - men det går fint Men hva er gode billetter? Står balkong 1, balkong 2. orkester og parkett.. skjønner ikke hva som er hvor jeg.. Er orkester rett foran scenen eller...? Hmmmmmmm... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Joda, det er ennå ledige billetter.. Blir nok i romjula vi går da, for ellers er det bare ledig kl. 19 - men det går fint Men hva er gode billetter? Står balkong 1, balkong 2. orkester og parkett.. skjønner ikke hva som er hvor jeg.. Er orkester rett foran scenen eller...? Hmmmmmmm... Orkester er rett foran scenen, ja, parkett er bak orkester. Langt bak på parkett kan det nok være vanskelig for en liten å se og høre mye. 1. balkong og 2. balkong er vel selvforklarende, 1. etasje er "etasjen" over orkester/parkett, og 2. balkong "etasjen" over der igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.