Lotte :o) Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Noen som har erfaring å dele? Hvordan oppdages det? Noen i banrhagen har fått det, så jeg må sjekke vår snuppe. Jeg sjekket godt sent i går kveld, da hun sov, med lommelykt. Jeg så ingenting. Sees mark med det blotte øye, eller er mark bittesmått, så smått at forstørrelsesglass er nødvendig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Tro meg - det klør så det merkes, og særlig på nettene. Ble noen netter uten særlig søvn før vi fant ut hva minstemann hadde, ja. Marken kan visstnok (ifølge pappaen) ses med det blotte øyet, men den stikker av på sekundet i lyset, så du må evt. ha lommelykt klar i mørket. Veldig greit å bli kvitt med tabletter (Vermox), som tas to ganger med en ukes mellomrom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Som Elextra sier, det klør veldig, typisk om kvelden eller tidlig på natten. Men man kan se dem (om kvelden og natten når de kommer ut), som korte biter av hvit sytråd. *urk* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.