Lotte :o) Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg trenger tips. En ting å ta med på skolen. Ukas bokstav er U. Hjelp! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Attekattenoa Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 ullsokker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Uvær 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ulltrøye Udyr, ugle (kanskje blant kosedyrene? ;-)) Underbukse (eller kanskje ikke? ;-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ukeblad... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aggathe Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ull genser, ullvott, ullue, undertøy (he-he), lekedyr som ulv eller ugle, en dame ved navn Unni, ukulele, undulat (eller bilde av en da)! Ting som begynner på U var litt vrient, komer jo bare på ting med U inne i seg jo! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zilja Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ull genser, ullvott, ullue, undertøy (he-he), lekedyr som ulv eller ugle, en dame ved navn Unni, ukulele, undulat (eller bilde av en da)! Ting som begynner på U var litt vrient, komer jo bare på ting med U inne i seg jo! Ur ,urdu, uvanlig, uvennlig, uvenner, umulig, useriøs, underdanig,ubesluttsom, uhøflig,udugelig. Det var det jeg kom på i farten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zilja Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Leste vel litt for fort, går vel ikke an å ta med noe av dette;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilatu_28 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ugress 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Dokker e sååå flink! Nåkk ett probblem e løst på DOL! Tænks! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aggathe Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1225829651' post='4005441] Dokker e sååå flink! Nåkk ett probblem e løst på DOL! Tænks! ;o) Men, hvilken ting blir det da? Ble jo nysgjerrig nå.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Undertøy var det første som slo meg *hehe* Dessuten synes jeg det ene forslaget til zilja var bra. Han kan ta med seg noe uvanlig :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Men, hvilken ting blir det da? Ble jo nysgjerrig nå.. Jeg må legge fram noe ungen kan velge mellom i morgen tidlig. Et Donaldblad kanskje? Det er jo ukeblad! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aggathe Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1225829778' post='4005444] Jeg må legge fram noe ungen kan velge mellom i morgen tidlig. Et Donaldblad kanskje? Det er jo ukeblad! Hadde ikke min sønn gått med på, tror ikke han vet hva et ukeblad er en gang, men han vet at Donaldblad er Donaldblad! Ja ja, blir vel en årnings : ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 ubåt udyr uer ufo ugle ugress uhyre ukeblad ukeplan ukepenger ukependler ulldott ullgarn ulv ulveskinnslue umbraconøkkel urinveisinfeksjons undersått ungkar ungsau ungjente osv universalnøkkel unnskyldning ur urinal urinprøve urne uro urmaker urskog urt urviser utedo uteligger utflod utjevningsmandat utlending utstillingsdokke . . . . . . (hentet fra oppslagslista i min norsk-engelske ordbok...;-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Undertøy var det første som slo meg *hehe* Dessuten synes jeg det ene forslaget til zilja var bra. Han kan ta med seg noe uvanlig :-) ...eller en unnskyldning for at han ikke har med noe annet;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 ubåt udyr uer ufo ugle ugress uhyre ukeblad ukeplan ukepenger ukependler ulldott ullgarn ulv ulveskinnslue umbraconøkkel urinveisinfeksjons undersått ungkar ungsau ungjente osv universalnøkkel unnskyldning ur urinal urinprøve urne uro urmaker urskog urt urviser utedo uteligger utflod utjevningsmandat utlending utstillingsdokke . . . . . . (hentet fra oppslagslista i min norsk-engelske ordbok...;-)) Uteligger er fint å ta med på skolen :-) Eller han _u_fyselige blindernmannen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 ...eller en unnskyldning for at han ikke har med noe annet;-) Jeg tror vi er i ferd med å utskli begge to .-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Uteligger er fint å ta med på skolen :-) Eller han _u_fyselige blindernmannen? Ja, man får bare raske med seg noe fra veikanten! Ellers er jo det å ta med en urinprøve en liten ... eh.... höjdare, da...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ja, man får bare raske med seg noe fra veikanten! Ellers er jo det å ta med en urinprøve en liten ... eh.... höjdare, da...;-) Eller andre uhumskheter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.