Gå til innhold

En ting på U

Lotte :o)

Anbefalte innlegg

ubåt udyr uer ufo ugle ugress uhyre ukeblad ukeplan ukepenger ukependler ulldott ullgarn ulv ulveskinnslue umbraconøkkel urinveisinfeksjons undersått ungkar ungsau ungjente osv universalnøkkel unnskyldning ur urinal urinprøve urne uro urmaker urskog urt urviser utedo uteligger utflod utjevningsmandat utlending utstillingsdokke

.

.

.

.

.

.

(hentet fra oppslagslista i min norsk-engelske ordbok...;-))

OMG! Ikke alle forslag er like gode, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

8

• morsan

6

• annegunn

4

• ariadne

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225829778' post='4005444]

Jeg må legge fram noe ungen kan velge mellom i morgen tidlig. Et Donaldblad kanskje? Det er jo ukeblad!

Donaldblad er Donaldblad, ikke ukeblad! Send med en UNDERBUKSE! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ubåt udyr uer ufo ugle ugress uhyre ukeblad ukeplan ukepenger ukependler ulldott ullgarn ulv ulveskinnslue umbraconøkkel urinveisinfeksjons undersått ungkar ungsau ungjente osv universalnøkkel unnskyldning ur urinal urinprøve urne uro urmaker urskog urt urviser utedo uteligger utflod utjevningsmandat utlending utstillingsdokke

.

.

.

.

.

.

(hentet fra oppslagslista i min norsk-engelske ordbok...;-))

Hadde vært spennende å se henne ta med seg et utjevningsmandat på skolen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv, Ubåt, Underbukse, UV filter, Ulf eller Unni, Underberger, Ukulele, U-sving, Ull, Ur, Underslag, Utetermometer, U2, Utroskap, Urinrør, Uting, Ukeblad osv.

Det er nok å velge i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uteligger er fint å ta med på skolen :-) Eller han _u_fyselige blindernmannen?

Hva?! Eksisterer han i dag også? Jeg husker at det var umulig å oppholde seg nede under kantina når han gikk og målte opp korridoren...stakkars mann...eller hva, kanskje han var lykkelig der inne i sin busk? Eller nede i sitt sorte hull...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...