Lotte :o) Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 ubåt udyr uer ufo ugle ugress uhyre ukeblad ukeplan ukepenger ukependler ulldott ullgarn ulv ulveskinnslue umbraconøkkel urinveisinfeksjons undersått ungkar ungsau ungjente osv universalnøkkel unnskyldning ur urinal urinprøve urne uro urmaker urskog urt urviser utedo uteligger utflod utjevningsmandat utlending utstillingsdokke . . . . . . (hentet fra oppslagslista i min norsk-engelske ordbok...;-)) OMG! Ikke alle forslag er like gode, hehe! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Undulat, Ullgarn, ukeprogrammet, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Eller andre uhumskheter? Det kan bli ubehagelig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ukeblad, ur, ullsokk, underbukse, ullgenser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1225829778' post='4005444] Jeg må legge fram noe ungen kan velge mellom i morgen tidlig. Et Donaldblad kanskje? Det er jo ukeblad! Donaldblad er Donaldblad, ikke ukeblad! Send med en UNDERBUKSE! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest naturalia Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Rask med litt ugress da vel! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 et UR 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 ubåt udyr uer ufo ugle ugress uhyre ukeblad ukeplan ukepenger ukependler ulldott ullgarn ulv ulveskinnslue umbraconøkkel urinveisinfeksjons undersått ungkar ungsau ungjente osv universalnøkkel unnskyldning ur urinal urinprøve urne uro urmaker urskog urt urviser utedo uteligger utflod utjevningsmandat utlending utstillingsdokke . . . . . . (hentet fra oppslagslista i min norsk-engelske ordbok...;-)) Hadde vært spennende å se henne ta med seg et utjevningsmandat på skolen! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ulv, Ubåt, Underbukse, UV filter, Ulf eller Unni, Underberger, Ukulele, U-sving, Ull, Ur, Underslag, Utetermometer, U2, Utroskap, Urinrør, Uting, Ukeblad osv. Det er nok å velge i... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ulldott. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 En url. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 En url. ;o) Men jeg er SÅ plaget med at de forsvinner så lett blandt matboks, bøker, linjal og fargeblyanter i skolesekken! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Men jeg er SÅ plaget med at de forsvinner så lett blandt matboks, bøker, linjal og fargeblyanter i skolesekken! Typisk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Typisk! Ja, det har vært et problem siden urltiden.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ja, det har vært et problem siden urltiden.. Hahaha! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Han får ta med sin mor, usminka, ulekker, uberegnelig, uhøflig, utrøstelig, eller noe ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henrikke71 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Uteligger er fint å ta med på skolen :-) Eller han _u_fyselige blindernmannen? Hva?! Eksisterer han i dag også? Jeg husker at det var umulig å oppholde seg nede under kantina når han gikk og målte opp korridoren...stakkars mann...eller hva, kanskje han var lykkelig der inne i sin busk? Eller nede i sitt sorte hull... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hahaha! Ü 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henrikke71 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 USB kabel? Eller er det litt nørdete? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Donaldblad er Donaldblad, ikke ukeblad! Send med en UNDERBUKSE! Ja, da hadde guttungen vært fornøyd, tenker jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.