Gå til innhold

Syk baby spiser ikke - tørr nattbleie!

Anonym 82

Anbefalte innlegg

I dag er tempen på 37,35:-) Hun leker, og har spist MASSE pupp i natt! *gjesp*

Ville ikke ha nå på formiddagen da, men hun har tydeligvis styrket seg på melken i natt, for hun ser ut til å være i fin form!

Åhh, det er så deilig:-)

Så hyggelig at du spør forresten, og tusen takk for hjelp og støtte til en redd og hjelpesløs førstegangsmamma:-) Det har hjulpet meg mye! Neste gang kan det faktisk hende jeg takler det helt på egenhånd;-)

Så flott :)))

Psst: Det er like ille hver gang *taler av erfaring* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

22

• mariaflyfly

3

• Dorthe

3

• Spirello

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Så flott :)))

Psst: Det er like ille hver gang *taler av erfaring* ;-)

Usj, ja det er vel det... Man får jo selvfølgelig vondt av de små, og det er ille å ikke kunne hjelpe! Men jeg håper jeg ikke blir så redd og stresset neste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, ja det er vel det... Man får jo selvfølgelig vondt av de små, og det er ille å ikke kunne hjelpe! Men jeg håper jeg ikke blir så redd og stresset neste gang...

Som regel går det heldigvis veldig bra og man blir kanskje litt roligere etterhvert. Jeg hadde skrekken etter at eldstejenta fikk feberkramper 15 mnd gammel. Denne skrekken slapp aldri helt taket, så jeg tror nok det er derfor jeg har slitt endel når ungene har vært syke :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel går det heldigvis veldig bra og man blir kanskje litt roligere etterhvert. Jeg hadde skrekken etter at eldstejenta fikk feberkramper 15 mnd gammel. Denne skrekken slapp aldri helt taket, så jeg tror nok det er derfor jeg har slitt endel når ungene har vært syke :-/

Det tror jeg så gjerne! Det var jo det jeg var veldig redd for også, og jeg gikk og la meg klokken 21.15 for å ligge sammen med henne den kvelden hun var verst. Det må være en grusom opplevelse altså, selv om det stort sett går bra det også! Men så ekkelt å se barnet sitt i en sånn tilstand...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg så gjerne! Det var jo det jeg var veldig redd for også, og jeg gikk og la meg klokken 21.15 for å ligge sammen med henne den kvelden hun var verst. Det må være en grusom opplevelse altså, selv om det stort sett går bra det også! Men så ekkelt å se barnet sitt i en sånn tilstand...

Ja, det var grusomt!! Jeg vet jo at feberkramper egentlig ikke er farlig. Det er bare så fælt når ungen mister bevisstheten, blir blålig og går i kramper... Jeg var heller ikke forberedt på dette, så sjokket ble nok desto større :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var grusomt!! Jeg vet jo at feberkramper egentlig ikke er farlig. Det er bare så fælt når ungen mister bevisstheten, blir blålig og går i kramper... Jeg var heller ikke forberedt på dette, så sjokket ble nok desto større :-/

Det er symptomer man forbinder med fare uansett, så at det er traumatisk å oppleve er jeg ikke i tvil om! Blir nesten uvell ved tanken jeg... Ikke kan jeg tenke meg at man venner seg til det heller, selv om man kanskje ikke blir like redd hver gang. Måtte jeg aldri få oppleve det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er tempen på 37,35:-) Hun leker, og har spist MASSE pupp i natt! *gjesp*

Ville ikke ha nå på formiddagen da, men hun har tydeligvis styrket seg på melken i natt, for hun ser ut til å være i fin form!

Åhh, det er så deilig:-)

Så hyggelig at du spør forresten, og tusen takk for hjelp og støtte til en redd og hjelpesløs førstegangsmamma:-) Det har hjulpet meg mye! Neste gang kan det faktisk hende jeg takler det helt på egenhånd;-)

Alle er redde første gangen. Det er ikke noe rart. Det er godt at datteren din er nesten fin igjen. Og det er godt å slippe legevakta med mange timers venting når man kan ordne opp sjøl.

Jeg har hatt to unger med falsk krupp og jeg har blitt så redd hver gang at jeg ikke engang har klart å ringe til legen. Så jeg har aldri fått noe hjelp de gangene. Men har jo forstått at det eneste som hjelper er å ta ungen ut, tullet inn i dyna, og latt dem puste kald luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...