Gå til innhold

Barne TV

rosered

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan har du kunnet unngå å få med deg at det er "Jul i Blåfjell", det er jo blånisser overalt? :o)

Hehe! Jeg har iallefall ikke fått det med meg! Men jeg ER jo treig, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du kunnet unngå å få med deg at det er "Jul i Blåfjell", det er jo blånisser overalt? :o)

Nå bor ikke jeg så langt unna deg da, men jeg har ikke sett stort av blånissene i år.

Så det hadde kommet en kalenderbok om blåfjell i butikkhyllene, men det var også en annen kalender der det sto med stor skrift "barne tv" på. Det var tegnede figurer på denne, altså så trodde jeg det skulle være tegneserie i år.

Blåfjell er i allefall bedre selv om vi har hatt mye av det de siste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Jeg har iallefall ikke fått det med meg! Men jeg ER jo treig, da!

Tror nok ikke du er spesielt treig. Jeg er ikke treig av meg selv om jeg heller ikke har fått det med meg. Til gjengjeld er jeg ikke den som scanner butikkhyllene med blikket ved enhver anledning. Jeg kjenner ikke til noen av de nye adventseriene da det nå er andre advent jeg er mor. Den i fjor var jo skikkelig dårlig for de små barna! Håper blåfjell er bedre da :=). Kanskje noe sånn som Tøflus og skomaker Andersen (var det det det het?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke du er spesielt treig. Jeg er ikke treig av meg selv om jeg heller ikke har fått det med meg. Til gjengjeld er jeg ikke den som scanner butikkhyllene med blikket ved enhver anledning. Jeg kjenner ikke til noen av de nye adventseriene da det nå er andre advent jeg er mor. Den i fjor var jo skikkelig dårlig for de små barna! Håper blåfjell er bedre da :=). Kanskje noe sånn som Tøflus og skomaker Andersen (var det det det het?)

Jul i Skomakergata;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...