rosered Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hei Er det noen som vet hva NRK skal sende som advents barne-tv i år? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hvordan har du kunnet unngå å få med deg at det er "Jul i Blåfjell", det er jo blånisser overalt? ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hvordan har du kunnet unngå å få med deg at det er "Jul i Blåfjell", det er jo blånisser overalt? ) Hehe! Jeg har iallefall ikke fått det med meg! Men jeg ER jo treig, da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hvordan har du kunnet unngå å få med deg at det er "Jul i Blåfjell", det er jo blånisser overalt? ) Nå bor ikke jeg så langt unna deg da, men jeg har ikke sett stort av blånissene i år. Så det hadde kommet en kalenderbok om blåfjell i butikkhyllene, men det var også en annen kalender der det sto med stor skrift "barne tv" på. Det var tegnede figurer på denne, altså så trodde jeg det skulle være tegneserie i år. Blåfjell er i allefall bedre selv om vi har hatt mye av det de siste årene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosered Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Hehe! Jeg har iallefall ikke fått det med meg! Men jeg ER jo treig, da! Tror nok ikke du er spesielt treig. Jeg er ikke treig av meg selv om jeg heller ikke har fått det med meg. Til gjengjeld er jeg ikke den som scanner butikkhyllene med blikket ved enhver anledning. Jeg kjenner ikke til noen av de nye adventseriene da det nå er andre advent jeg er mor. Den i fjor var jo skikkelig dårlig for de små barna! Håper blåfjell er bedre da :=). Kanskje noe sånn som Tøflus og skomaker Andersen (var det det det het?) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Tror nok ikke du er spesielt treig. Jeg er ikke treig av meg selv om jeg heller ikke har fått det med meg. Til gjengjeld er jeg ikke den som scanner butikkhyllene med blikket ved enhver anledning. Jeg kjenner ikke til noen av de nye adventseriene da det nå er andre advent jeg er mor. Den i fjor var jo skikkelig dårlig for de små barna! Håper blåfjell er bedre da :=). Kanskje noe sånn som Tøflus og skomaker Andersen (var det det det het?) Jul i Skomakergata;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.