Gå til innhold

akupunkur mot kolikk

Gjest Bor i Trondheim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JA! Vi brukte en akupunktør på Kalvskinnet (men nå er dette 8 år siden!) og etter første behandling var hun utrolig mye bedre, etter andre gang var det helt borte. Husker ikke hva det kostet, men det var verdt hvert eneste øre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bor i Trondheim

JA! Vi brukte en akupunktør på Kalvskinnet (men nå er dette 8 år siden!) og etter første behandling var hun utrolig mye bedre, etter andre gang var det helt borte. Husker ikke hva det kostet, men det var verdt hvert eneste øre!

Hvor mye gråt ditt barn før du gjorde noe med det?.Gutten min gråter hele natten.Er så sliten og trøtt.Han har tydeligvis vondt i magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye gråt ditt barn før du gjorde noe med det?.Gutten min gråter hele natten.Er så sliten og trøtt.Han har tydeligvis vondt i magen

Hun gråt fra ca. kl. 16 - 23 hver dag i et par mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bor i Trondheim

Hun gråt fra ca. kl. 16 - 23 hver dag i et par mnd...

Men hun sov på natten?Det gjør ikke gutten min.Sovner ca kl 5 og jeg må opp kl 7 får å sende storebror på skolen.Jeg gruer meg til hver natt.Blir irritert når jeg sover så lite.Går utover forholdet til mannen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun sov på natten?Det gjør ikke gutten min.Sovner ca kl 5 og jeg må opp kl 7 får å sende storebror på skolen.Jeg gruer meg til hver natt.Blir irritert når jeg sover så lite.Går utover forholdet til mannen min

Ring en akupunktør i morra den dag og be om time så fort som mulig! Og hold meg gjerne oppdatert på hvordan det går. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bor i Trondheim

Ring en akupunktør i morra den dag og be om time så fort som mulig! Og hold meg gjerne oppdatert på hvordan det går. :o)

Skal gjør det :-)

Hadde det sånn med 1 mann også men da prøvde vi ikke noe.

Prøvde kiropraktor sist uke.Ble ikke bedre.Synes nesten han ble verre.

Oppdatering kommer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring Trondheim fysikalske senter og forklar problemstillingen. Der har de fysioterapeuter som også driver med akupunktur, og også noen som er eksperter på behandling av små barn. Verdt å undersøke ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bor i Trondheim

Ringte litt rundt i dag men fant ingen som behandler så småe barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bor i Trondheim

Har du prøvd her:

http://www.akupunkt1.no/

Det var nok her jeg var med Snuppa, men jeg tror ikke det var denne dama som behandlet henne.

Nei, prøvde ikke der.Vi prøvde en annen kiropraktor istedet.Han brukte lang tid lang å forklarte oss hva han gjorde.Han første vi gikk til brukte knappt 3 minutter på behandling.Han ble bedre det 1 døgnet å gråt ikke noe og sov mye men i natt var han urolig igjen.Så jeg må nok ringe til den linken din på mandag ja :-)

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, prøvde ikke der.Vi prøvde en annen kiropraktor istedet.Han brukte lang tid lang å forklarte oss hva han gjorde.Han første vi gikk til brukte knappt 3 minutter på behandling.Han ble bedre det 1 døgnet å gråt ikke noe og sov mye men i natt var han urolig igjen.Så jeg må nok ringe til den linken din på mandag ja :-)

Takk

Vi prøvde også kiropraktor (og fotsoneterapi og massasje og kostomlegging og....), men kun akupunktur hjalp oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bor i Trondheim

Har du prøvd her:

http://www.akupunkt1.no/

Det var nok her jeg var med Snuppa, men jeg tror ikke det var denne dama som behandlet henne.

Fikk time på tirsdag.Skal oppdatere om hvordan det går.Håper det virker for nå er jeg sliten.Vondt i armer og nakke pga mye bæring om natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk time på tirsdag.Skal oppdatere om hvordan det går.Håper det virker for nå er jeg sliten.Vondt i armer og nakke pga mye bæring om natta

Det er slitsomt ja! Husker jeg hadde Snuppa om ettermiddagen og så gikk pappan tur i 2-3 timer med vogna hver eneste kveld mens Snuppa lå i den og hylte, sånn at jeg skulle få litt fri. Vi prøvde å være hjemme også å la puppen være fritt tilgjengelig, men hun hylte like mye uansett.

Håper det funker hos dere også! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bor i Trondheim

Det er slitsomt ja! Husker jeg hadde Snuppa om ettermiddagen og så gikk pappan tur i 2-3 timer med vogna hver eneste kveld mens Snuppa lå i den og hylte, sånn at jeg skulle få litt fri. Vi prøvde å være hjemme også å la puppen være fritt tilgjengelig, men hun hylte like mye uansett.

Håper det funker hos dere også! Lykke til!

Han får ikke pupp men gråter når vi mater han om natta.Det rombler og bobler mye i magen når han drikker.Og han propper masse.Han har vondt stakkars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bor i Trondheim

Hvor mye sov hun får den behandlingen?.Gutten min sover lite selv når han ikke har kolikk smerter.Vanskelig å få han til å sove og han våkner fort igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye sov hun får den behandlingen?.Gutten min sover lite selv når han ikke har kolikk smerter.Vanskelig å få han til å sove og han våkner fort igjen

Hun sov i grunnen godt når hun først sovnet sent på kvelden. Dette var før hun lå i egen seng så jeg husker ikke helt, hun fikk vel pupp en gang eller to i løpet av natta, men lå hos meg og sov fra 23-7 kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...