Gå til innhold

Kjøre unger i bil med sommerdekk på glatta?

Gjest Barneskolemamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det vet jeg ikke, men det har det da blitt gjort på skolen til trådstarter.

Det var kanskje bare "din" skole du mente?

Ok, skjønner hva du mente nå :)

Det er uansett ikke lov å be foreldre betale for noe som helst mht barnas skolegang. All skole skal være 100 % gratis. Det er allikevel mye "skjult" betaling på norske skoler ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skjønner hva du mente nå :)

Det er uansett ikke lov å be foreldre betale for noe som helst mht barnas skolegang. All skole skal være 100 % gratis. Det er allikevel mye "skjult" betaling på norske skoler ;-)

''Det er uansett ikke lov å be foreldre betale for noe som helst mht barnas skolegang. All skole skal være 100 % gratis. ''

Det var også det jeg trodde. Hva slags skjult betaling for eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er uansett ikke lov å be foreldre betale for noe som helst mht barnas skolegang. All skole skal være 100 % gratis. ''

Det var også det jeg trodde. Hva slags skjult betaling for eksempel?

At man f.eks. setter igang sosiale tiltak som kino e.l. for klassen, og at elevene må betale dette selv. Personlig tenker jeg at slike tiltak er kjempefine, men jeg vet også at enkelte foreldre rett og slett ikke har råd til slike utskeielser og at deres barn da kanskje ikke får lov til å være med på kinoen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man f.eks. setter igang sosiale tiltak som kino e.l. for klassen, og at elevene må betale dette selv. Personlig tenker jeg at slike tiltak er kjempefine, men jeg vet også at enkelte foreldre rett og slett ikke har råd til slike utskeielser og at deres barn da kanskje ikke får lov til å være med på kinoen :-(

Stort dilemma det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...