Sofline Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er det?.... Det vet jeg ikke, men det har det da blitt gjort på skolen til trådstarter. Det var kanskje bare "din" skole du mente? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det vet jeg ikke, men det har det da blitt gjort på skolen til trådstarter. Det var kanskje bare "din" skole du mente? Ok, skjønner hva du mente nå Det er uansett ikke lov å be foreldre betale for noe som helst mht barnas skolegang. All skole skal være 100 % gratis. Det er allikevel mye "skjult" betaling på norske skoler ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ok, skjønner hva du mente nå Det er uansett ikke lov å be foreldre betale for noe som helst mht barnas skolegang. All skole skal være 100 % gratis. Det er allikevel mye "skjult" betaling på norske skoler ;-) ''Det er uansett ikke lov å be foreldre betale for noe som helst mht barnas skolegang. All skole skal være 100 % gratis. '' Det var også det jeg trodde. Hva slags skjult betaling for eksempel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 ''Det er uansett ikke lov å be foreldre betale for noe som helst mht barnas skolegang. All skole skal være 100 % gratis. '' Det var også det jeg trodde. Hva slags skjult betaling for eksempel? At man f.eks. setter igang sosiale tiltak som kino e.l. for klassen, og at elevene må betale dette selv. Personlig tenker jeg at slike tiltak er kjempefine, men jeg vet også at enkelte foreldre rett og slett ikke har råd til slike utskeielser og at deres barn da kanskje ikke får lov til å være med på kinoen :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 At man f.eks. setter igang sosiale tiltak som kino e.l. for klassen, og at elevene må betale dette selv. Personlig tenker jeg at slike tiltak er kjempefine, men jeg vet også at enkelte foreldre rett og slett ikke har råd til slike utskeielser og at deres barn da kanskje ikke får lov til å være med på kinoen :-( Stort dilemma det der... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.