Gå til innhold

Hvor lenge forventer dere at vottene

Gjest til barna skal holde?

Anbefalte innlegg

Kjøpte et par reimatec-votter til tuppa som hun begynte å bruke i Mars. De ble brukt i Mars og April, så nå i Oktober.

Det er tre måneder, de er vasket 4 ganger på ullprogram med milo. Aldri vrengt, bare lufttørket. Nå er sømmen i den ene votten ødelagt.

Er det greit å betale 300,- for et par vintervotter som holder i 3 mnd? Har veldig lyst til å klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gulla Wiltersen

Nei, det er ikke greit i det hele tatt. Votter fra H&M holder lenger enn det der.

Så kjøper man heller mange par sånn at barnet bytter de med tørre etterhvert som de blir våte. Evt kan jeg anbefale min favoritt - tovede ullvotter. Strikker fort to par på en kveld, de er varme nok i tyve minus og de blir ikke kalde om de blir våte.

Jeg prøvde reimatec votter en gang og ble alt annet enn imponert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke greit i det hele tatt. Votter fra H&M holder lenger enn det der.

Så kjøper man heller mange par sånn at barnet bytter de med tørre etterhvert som de blir våte. Evt kan jeg anbefale min favoritt - tovede ullvotter. Strikker fort to par på en kveld, de er varme nok i tyve minus og de blir ikke kalde om de blir våte.

Jeg prøvde reimatec votter en gang og ble alt annet enn imponert.

Ja jeg har ikke så god erfaring med reima, men tuppa er veldig kald av seg så jeg tenkte de var verdt å prøve. Hun holder seg varm med dem da. Tovede ullvotter har hun også men er ikke så glad i dem.

Men jeg tenker jeg klager på de vottene jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det syns jeg var dårlig, man burde forvente mer enn det. Har hatt reimavotter en gang til eldstemann, kjøpt i fjor høst og han skal bruke dem nå i høst også. De ser nesten helt ubrukte ut, til tross for heftig bruk av en tre- og nå fire-åring med gjentatt vasking osv. Faktisk imponert over de vottene jeg da.... er ellers mest fornøyd med noen votter fra cubus med sånn "regnstoff" ytterst, skal kjøpe flere av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

punky brewster

opplevde det samme da jeg hadde små barn som brukte reima. Gikk å klagde og fikk nye minst to gang, tiltross for at det skjedde titt og ofte valgte jeg å kjøpe reima da jeg synes de var de beste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde et par reima regnvotter (de var tynne i alle fall) en gang og de var iiiiiskalde! Har også et par tykkere reimatec-votter (kjøpt ubrukte på Fretex for 20,-!) og de er like fine etter mange, mange gangers vask. Klag på dem du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...