Gjest Tatjana Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Familiens yngste har Kamik-sko i en lys farge, og de har nå blitt fryktelig møkkete. Kan jeg vaske dem i maskin? Er det noen her som har prøvd det med godt resultat? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg vasket minstefrøkna sine etter endt sesong i vår - det gikk ikka bare bra, de ble helt som nye... De er lys rosa. Innertøflene har jeg vasket flere ganger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg vasket minstefrøkna sine etter endt sesong i vår - det gikk ikka bare bra, de ble helt som nye... De er lys rosa. Innertøflene har jeg vasket flere ganger. Takk for svar. Da hiver jeg dem i maskinen i morgen etter barnehagen :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.