Gå til innhold

Amming offentlig

Gjest Trådstarter

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Nei hallo, tror du de viser puppene fordi de vil at folk skal se? Hallo§

Jeg tenker når jeg ser en ammende kvinne

at så heldig hun er som tør å amme offentlig, så deilig det må være.. kunne amme hvor som helst. Selv er jeg så blyg, tør ikke amme på en kafe en gang, i en krok...

så om jeg må gjemmer jeg meg på stellerommet og ammer der.

Og er ungen kjempesulten og det er opptatt der så er det krise...

Hallo hallo.

''Selv er jeg så blyg, tør ikke amme på en kafe en gang, i en krok...''

Men tør du gå i svømmehallen, da? En ser jo minst like mye av puppen da, med mindre du har heldekkende badedrakt.

Eller er det selve ammesituasjonen som er for intim, og ikke puppen som sådan?

'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

21

• tonie

13

• morsan

6

• AneM1365380603

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Trådstarter

''Jeg visste ikke jeg hadde brukt så mange nick jeg bare tilpasser nicket etter hva jeg sier som en slags kommentar trodde ikke det var ulovlig.''

Så gjennom "blir sabla irritert på offentlig amming -" gir du støtteinnlegg til deg selv? Du må skjønne sånt blir litt forvirrende og irriterende for andre brukere.

Nei jeg kommenterer det andre sier da vet du, og da kan jeg ikke kalle meg blir sabla irritert, som om jeg var irritert på det den over meg sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trådstarter

Hallo hallo.

''Selv er jeg så blyg, tør ikke amme på en kafe en gang, i en krok...''

Men tør du gå i svømmehallen, da? En ser jo minst like mye av puppen da, med mindre du har heldekkende badedrakt.

Eller er det selve ammesituasjonen som er for intim, og ikke puppen som sådan?

'

Nei vet du, jeg liker ikke svømmehallen eller stranden en gang, så da sier det seg selv at jeg er sjenert også når det gjelder amming. Tør ikke gå med utringet topp engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trådstarter

''Jeg visste ikke jeg hadde brukt så mange nick jeg bare tilpasser nicket etter hva jeg sier som en slags kommentar trodde ikke det var ulovlig.''

Så gjennom "blir sabla irritert på offentlig amming -" gir du støtteinnlegg til deg selv? Du må skjønne sånt blir litt forvirrende og irriterende for andre brukere.

Jeg er ikke sabla irritert på offentlig amming men irritert over folks syn på offentlig amming, at det skal være så fy fy...

Selv liker jeg som sagt ikke å amme offentlig pga jeg er sjenert, men må jeg så må jeg... men det at folk reagerer sånn får meg jo bare til å bli enda mer sjenert ang. å amme offentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg er ikke sabla irritert på offentlig amming men irritert over folks syn på offentlig amming, at det skal være så fy fy...

Selv liker jeg som sagt ikke å amme offentlig pga jeg er sjenert, men må jeg så må jeg... men det at folk reagerer sånn får meg jo bare til å bli enda mer sjenert ang. å amme offentlig.

Ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg kjenne bodde i Oslo før, og hun hadde nettopp fått sin første baby som hun ammet. Da kom det en "Barbie" med silikonpupper og anorektisk kropp bort til henne og kikket dumt på henne og sa; jeg fatter ikke at du orker å ødelegge kroppen din på den måten!

Man får aldri den kroppen man hadde etter at man har vært gravid og ammet...

Husker Jan Thomas som sa til ei at hun aldri måtte finne på å amme....

Hallo, det er jo ikke til utstilling at puppene er laget, oppgave nr 1 til puppene er å være i stand til å gi en kommende baby mat....

nr 2 - tiltrekke seg menn.... som tiltrekkes pupper da dette vekker urinstinkter - pupper=formering og evne til å fostre opp et barn.

Herligheten, for en kommentar. Vi får håpe hun blir litt mer opplyst hvis hun selv får barn. Jan Thomas trakk heldigvis den teite kommentaren tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blir  sabla irritert på offentlig amming

Hallo. JEG er sabla irritert på offentlig amming, og jeg har bare inne to, nå tre, innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener det var en ok kommentar, som det er greit å fleipe med videre?

Når det gjelder "Jølsen" sine kommentarer til "Mary Poppins" og "Lillemus" så har vel de mista sin injurierende kraft for lenge siden.

Det utrykket var bare komisk syns eg...Så eg reagerte spontant med latter, eg kunne selvfølgelig tatt på meg de seriøse "brillene" og vifta (politisk korrekt) med pekefingeren, men det gadd eg ikkje.

Nb! Eg har ingenting i mot "Mary Poppins", ikkje bryr eg meg nevneverdig i ka "Jølsen" måtte ha på hjertet heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder "Jølsen" sine kommentarer til "Mary Poppins" og "Lillemus" så har vel de mista sin injurierende kraft for lenge siden.

Det utrykket var bare komisk syns eg...Så eg reagerte spontant med latter, eg kunne selvfølgelig tatt på meg de seriøse "brillene" og vifta (politisk korrekt) med pekefingeren, men det gadd eg ikkje.

Nb! Eg har ingenting i mot "Mary Poppins", ikkje bryr eg meg nevneverdig i ka "Jølsen" måtte ha på hjertet heller. :)

Men du fremstår som en som tillater mobbing....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge Mary Poppins gir uttrykk for at hun misliker det, synes jeg det er dårlig gjort av deg å heie frem sånne kommentarer.

Men jeg registrerer at du tydeligvis er uenig, selv om jeg ikke fatter hvorfor. Jeg hadde vel egentlig trodd bedre om deg. Men siden jeg prøver å ignorere denne personen, tror jeg at jeg avslutter diskusjonen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du fremstår som en som tillater mobbing....

Ok!

"Jølsen" mobber 2-3 stykker her på dol av 100, mens 97-98 av 100 her på dol mobber "Jølsen", hva er verst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Ok!

"Jølsen" mobber 2-3 stykker her på dol av 100, mens 97-98 av 100 her på dol mobber "Jølsen", hva er verst?

La Jølsen være i fred, så slutter han sikkert med sine ufine kommentarer.

Men av og til har han noen gode replikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok!

Vel, dere, du og mora og noen til sier ved å jatte med Jølsen at det er ok å snakke nedsettende om kvinner som tar plass og er frie. Vi andre sier at det ikke er ok. Det Jølsen utsettes for har ingenting med mobbing å gjøre. Jølsen kunne oppført seg som folk og sluppet alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok!

Mobbingen hans, for den begynte og var rett og slett ekkel.

Ikke bare èn gang, men hele tiden mot samme personer, det er sykt:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Jølsen være i fred, så slutter han sikkert med sine ufine kommentarer.

Men av og til har han noen gode replikker.

''Men av og til har han noen gode replikker.''

Helt enig.

"Jølsen" kommer nok aldri til å "like alle" og takk for det, det er noe vi bør lære å leve med, men det er selvfølgelig trist om noen blir såret av kommentarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobbingen hans, for den begynte og var rett og slett ekkel.

Ikke bare èn gang, men hele tiden mot samme personer, det er sykt:((

''Ikke bare èn gang, men hele tiden mot samme personer, det er sykt:((''

Dette er tross alt ett "Doktorforum" så det er nok en del som ikkje er helt friske her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, dere, du og mora og noen til sier ved å jatte med Jølsen at det er ok å snakke nedsettende om kvinner som tar plass og er frie. Vi andre sier at det ikke er ok. Det Jølsen utsettes for har ingenting med mobbing å gjøre. Jølsen kunne oppført seg som folk og sluppet alt sammen.

Da kan vi sikkert bli enige om at vi er uenige på det punktet da, eller skal "dere andre" prøve å manipulere oss til å få ett annet syn på situasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan vi sikkert bli enige om at vi er uenige på det punktet da, eller skal "dere andre" prøve å manipulere oss til å få ett annet syn på situasjonen?

Det er vel gjerne derfor folk diskuterer da. Og grunnen til at jeg stort sett holder meg unna diskusjoner. Jeg har bestemt meg nemlig, og ingen skal komme her og overbevise meg om at de har bedre argumenter;)

Ellers må jeg innrømme at jeg bare har lest innlegget ditt og ikke resten av tråden og derfor ikke har den fjerneste anelse om hva dere snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Man skifter jo ikke personlighet når man får barn, men man legger fort vekt på litt andre ting enn man gjorde før. Jeg har sett mange ganske sjenerte og bluferdige venninner som når babyen gråter ikke har andre tanker i hodet enn å få opp blusen og gi ungen mat! ;-)

Jeg syntes jo også selv det var veldig merkelig at brystene hadde gått fra å være dekorelement til matfat, men samtidig var det det naturligste i hele verden at det skulle være slik.

''at brystene hadde gått fra å være dekorelement til matfat,''

Hehe, godt sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel gjerne derfor folk diskuterer da. Og grunnen til at jeg stort sett holder meg unna diskusjoner. Jeg har bestemt meg nemlig, og ingen skal komme her og overbevise meg om at de har bedre argumenter;)

Ellers må jeg innrømme at jeg bare har lest innlegget ditt og ikke resten av tråden og derfor ikke har den fjerneste anelse om hva dere snakker om.

Det er ikkje vits i å diskutere dette enda en gang.

Eg bare lo og fikk litt kjeft, sikkert fortjent men det har eg ikkje tenkt å gruble mere på no.

Får faktisk snart damebesøk (enten du tror det eller ei), og ho går aldri i burka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...