Gjest mora2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det er ikkje vits i å diskutere dette enda en gang. Eg bare lo og fikk litt kjeft, sikkert fortjent men det har eg ikkje tenkt å gruble mere på no. Får faktisk snart damebesøk (enten du tror det eller ei), og ho går aldri i burka... Derfor flotte servietter ja..Ante meg! Hehe! Kos deg! :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det er ikkje vits i å diskutere dette enda en gang. Eg bare lo og fikk litt kjeft, sikkert fortjent men det har eg ikkje tenkt å gruble mere på no. Får faktisk snart damebesøk (enten du tror det eller ei), og ho går aldri i burka... Wow, dame uten burka høres bra ut. Kos deg:) Nå blir jeg hentet her. Det er visst fest. Hejdå! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelda77 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det er alltid noen som reagerer uansett hvor diskre du prøver å være. Vi var på akvariet i Bergen for noen år siden. Jeg fant meg en benk ute satt med barnevognen forran meg og dynen over babyen mens jeg ammet. Det viste seg jo at den benken jeg hadde funnet meg ikke var så veldig diskre. (Da jeg satt meg ned var det ingen folk der men så hadde akvariet nettopp åpnet og da) Det gikk folk der hele tiden. Jeg følte meg litt ubekvemt men jeg var diskre så ingen kunne se noe. En av de som går forbi er en bergensfrue i 50 årene hun går i en gruppe på 4-5 folk. Hun ser på meg peker og sier til de andre "og her har dere tine meieriet" Etter denne episoden har jeg ikke følt meg særlig bekvemt med å amme offentlig. Som ett resultat av det så gikk jeg ikke noe særlig ut før barnet var 4-5 mnd. Føst da var jeg sikker på at jeg kunne være ute 2-3 timer før det var mat igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg er ganske sikker på at den dagen jeg ammer så vil det absolutt ikke føles naturlig å amme offentlig, så jeg vil nok gjøre som deg Føler ikke for å brette ut puppen min så gud og hvermann kan se. Hvis man bruker ammetopp og er litt kjapp, så tror jeg det skal godt gjøres å se noe som helst. Når jeg ammer offentlig så har jeg så liten åpning som mulig i ammetoppen og mini dekker jo resten. Jeg er også veldig sjenert og grudde meg litt til det der, men nå føles det bare helt naturlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 ''Så en gang en STOR unge dra opp genseren til mora og SA at han ville ha pupp.'' Men fikk han det? Ja. Og det synes jeg var unødvendig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 For min del kan folk amme av hjertens lyst der de ønsker det. Det gjør meg ingenting, og er langt å foretrekke framfor skrikende babyer. At det foregår på kaféer er ganske naturlig, det er jo spising. Men vi har en tenåring i familien, og han klarer ikke å se på at kusinen sitter i stua og ammer selv om hun ikke viser fram noe som helst. Da går han demonstrativt ut av rommet , akkompagnert av både yak og usj og diverse grimaser. Kanskje det er flere ungdommer som har det slik, og at det er de som reagerer mest på dette. Jeg har også sett hvordan en del ungdommer strever med å få skiftet på badestranda. De er meget bluferdige. Nå må jeg forresten tenke på en gang jeg solte meg toppløs på stranda .Da sto det plutselig en ettåring framfor meg og stirret med glassaktig og sultent blikk på pppene mine. Det var sikkert en gutt, vi slutter jo aldri med det:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Det var sikkert en gutt, vi slutter jo aldri med det:-) Slutter aldri og krøkes tidlig, antar jeg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Slutter aldri og krøkes tidlig, antar jeg? Ja, det er noe med det:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.