Anonym 82 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Har vært hos hudlege i dag, og fått flott hjelp til babyen min som har atopisk eksem:-) Hun blei testet for allergier, og reagerte kun på eggehvite. Ikke all verdens krise... Vi fikk et skjema der vi skulle skrive ned hvilke kremer hun bruker. 1600 kr må vi dekke selv, alt over får vi refundert 90% av fra NAV. Dette er jo selvfølgelig flott, da vi bruker en formue på kremer og oljer, men jeg tenkte på hvor lite som var igjen av året, og hvor mye penger vi har "kastet bort" på kvitteringer som har blitt kastet:-( Helt til jeg kom på papirinnsamlingsboksen min på kontoret! Der fant jeg hele 6 kvitteringer på den dyreste kremen (299):-) Det er jammen i meg 1800 kroner spart det! Tre ganger hurra for papirinnsamling;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Du må vel dekke 1600 kr pr år? Da må du handle inn stort før 1. januar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226061860' post='4007976] Du må vel dekke 1600 kr pr år? Da må du handle inn stort før 1. januar. Ja, det er derfor jeg tenkte at vi ikke rakk å få stort utbytte av det i år... Helt til jeg fant disse kvitteringene. De dekker jo over de 1600! Hudlegen må godkjenne mengden krem pr. mnd, så jeg har ingen mulighet til å gå berserk dessverre... Dessuten må jeg jo ut med 1600 neste år uansett... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Snakk om flaks da:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Snakk om flaks da:-) Ja jeg veit jo at det er bra å kaste papir for seg, men at det skulle komme til å spare meg for 1800 kr, det hadde jeg ikke regnet med;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.