waxo Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Noen som har en super oppskrift? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henrikke71 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg vil ikke komme med en spesifikk oppskrift, men uansett hva du ellers har i, så anbefales å bruke frosne bær istedetfor isbiter, smaker godt og er kjempesundt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Vi bruker: *banan *frosne bringebær eller frosne jordbær *frosne blåbær *appelsinjuice 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Vi gjør som prust, men bytter ofte juicen med bringebærbiola. Kjempegodt! Hvis du vil ha en smoothie med litt mer "mat" i, kan legge havregryn i bløt i appelsinjuice i ca 30 min før du kjører det i mikseren sammen med resten av smoothien, veldig godt og perfekt når man har syke barn som ikke vil spise. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babydillah Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg mikser 1 banan, 1/2 mango, 1 dl ferskpresset appelsinjuice, isbiter, 1/2 surt grønt eple. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Frosne jordbær og/eller blåbær, naturell yoghurt, havregryn og appelsinjuice. Jeg drikker dette til frokost hver arbeidsdag og blir så mett at jeg ikke trenger annen mat i tillegg (pga havregryn). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
black wealch Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 - Frossen tropisk blanding - Vaniljeyogurt - Appelsinjuice En slager her i huset :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Drikker akkurat smoothie nå. Oppskrift på 2 glass 300 gram melon yoghurt 1/2 banan 150 gram frosne stenfrie druer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.