Gjest enda et ammespørsmål Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg har forstått det slik muslimske kvinner som går med Hijab gjør det, for å ikke tiltrekke seg menn ( eller er det feil?) Men jeg skjønner ikke hvorfor de ammer offentlig? Blir ikke det litt feil i forhold til kroppen de forsøker å skjule? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det er vel håret de skal skjule, de har vel ikkje hår på puppene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirami Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det som ofte er tilfelle i enkelte muslimske kulturer, er at håret, skuldrene og anklene er de mest erotiske områdene, ikke puppene og rumpa osv som det er i vår vestlige kultur.. At det nesten er verre å gå uten å ha tildekket hår osv enn det hadde vært om man hadde vist puppene.. (etter som jeg har forstått det iallefall!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vet lite om islamsk kultur Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Visste ikke at de ammet offentlig jeg? Men med den burkaen så er det vel lett å skjule babyen.... Tror ikke de viser så mye hud akkurat - og de gjør det nok veldig diskre. Tror ikke de ammer når det er menn til stede? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Visste ikke at de ammet offentlig jeg? Men med den burkaen så er det vel lett å skjule babyen.... Tror ikke de viser så mye hud akkurat - og de gjør det nok veldig diskre. Tror ikke de ammer når det er menn til stede? Tror du virkelig at alle muslimske kvinner bruker burka? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.