Gå til innhold

Farsdag

j83!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

8

• Speak

2

• Glimtipper

2

• Bookworm

2

Feirer bestandig farsdag, far her i huset får som regel nyttige ting, sokker, boxere, godlukt eller en bok(!).

Så drar hele familien til min dag og feirer meg kaffe og kaker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi feirer farsdag ja, så koslig!

Om Snaxy er hjemme får han frokost på sengen, og kake.

Ungene lager kort, også gir vi gjerne en liten gave.

Kan være en liten sjokolade og et blad fks.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen og jeg skal ut og kjøpe farsdagspresang nå straks:-) Men den gjeveste gaven er nok likevel at jeg står opp med babyen mens han får sove videre;-) Det pleier nemlig å være hans jobb i helgene.

Også blir det rundstykker på senga da selvfølgelig!

Stedatteren min er også her i helga, men jeg veit egentlig ikke om hun veit at det er farsdag i morgen engang jeg... I så fall tegner hun nok noe til ham tenker jeg. Hun er 11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen og jeg skal ut og kjøpe farsdagspresang nå straks:-) Men den gjeveste gaven er nok likevel at jeg står opp med babyen mens han får sove videre;-) Det pleier nemlig å være hans jobb i helgene.

Også blir det rundstykker på senga da selvfølgelig!

Stedatteren min er også her i helga, men jeg veit egentlig ikke om hun veit at det er farsdag i morgen engang jeg... I så fall tegner hun nok noe til ham tenker jeg. Hun er 11.

Hvis du og babyen skal kjøpe gave, så synes jeg stedatteren din også skal få være med på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en fantastsk fin far. Det er sårt hvert år at jeg ikke kan gjøre litt stas på han denne dagen. Han ville aldri ha en "ting", men vi peide å hygge oss sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litt, men ingen gaver

Nei, handelsstanden har ikke klart å rive oss med på dette tullet.

Her lager barna et kort, vi koser oss med en vanlig søndagsfrokost, utpå dagen finner vi fram kaka jeg har bakt. Ellers ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Feirer ikke noe særlig ennå

I år er det første gang mannen min får feiret farsdag :)

Men vi har ikke tenkt å gjøre så mye ut av det, har ikke kjøpt gave til ham...

men vi skal til moren min i morgen på middag og får kake der, så vi får feiret på den måten. Når ungen blir større blir det vel litt mer stas, da skal hun selv få kjøpe eller lage farsdagsgave og farsdagskort - også må vi ha kake da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to eldste sitter nå og tegner/ skriver kort til pappaen som han skal få i morgen tidlig, på senga. Og så tenkte vi å kjøpe ei nye tøff ulltrøye til ham - men da må vi få kommet oss ut av huset snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Barna har laget tegninger til han og jeg har kjøpt en frakk fra dem. Den vil han være utrolig stilig i når vi skal på julebord. Jeg tror ikke jeg skal lage kake, men jeg skal lage Dronning Maud pudding. Det er vel egentlig en fromasj, så aner ikke hvorfor den kalles pudding. Det er favorittdesserten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tatjana

Jepp :-).

Gave og kort.

Mannen min får en konfekteske og en kalender fra barna våre. Det er de som har bestemt dette. Faren min får en bok fra meg og broren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du og babyen skal kjøpe gave, så synes jeg stedatteren din også skal få være med på den.

Hun vil nok gjerne lage noe isteden tenker jeg... Noe som er bare fra henne liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...