j83! Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Gjør dere noe ut av det? Og isåfall hva får far i huset? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Feirer bestandig farsdag, far her i huset får som regel nyttige ting, sokker, boxere, godlukt eller en bok(!). Så drar hele familien til min dag og feirer meg kaffe og kaker:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Vi feirer farsdag ja, så koslig! Om Snaxy er hjemme får han frokost på sengen, og kake. Ungene lager kort, også gir vi gjerne en liten gave. Kan være en liten sjokolade og et blad fks. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Babyen og jeg skal ut og kjøpe farsdagspresang nå straks:-) Men den gjeveste gaven er nok likevel at jeg står opp med babyen mens han får sove videre;-) Det pleier nemlig å være hans jobb i helgene. Også blir det rundstykker på senga da selvfølgelig! Stedatteren min er også her i helga, men jeg veit egentlig ikke om hun veit at det er farsdag i morgen engang jeg... I så fall tegner hun nok noe til ham tenker jeg. Hun er 11. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Babyen og jeg skal ut og kjøpe farsdagspresang nå straks:-) Men den gjeveste gaven er nok likevel at jeg står opp med babyen mens han får sove videre;-) Det pleier nemlig å være hans jobb i helgene. Også blir det rundstykker på senga da selvfølgelig! Stedatteren min er også her i helga, men jeg veit egentlig ikke om hun veit at det er farsdag i morgen engang jeg... I så fall tegner hun nok noe til ham tenker jeg. Hun er 11. Hvis du og babyen skal kjøpe gave, så synes jeg stedatteren din også skal få være med på den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Nei, det bryr vi oss ikke om, gitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GPn Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg hadde en fantastsk fin far. Det er sårt hvert år at jeg ikke kan gjøre litt stas på han denne dagen. Han ville aldri ha en "ting", men vi peide å hygge oss sammen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Pappaen er lite begeistret for sånne markeringer, så jeg tenker vi nøyer oss med kort, tegninger og favorittretten til middag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litt, men ingen gaver Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Nei, handelsstanden har ikke klart å rive oss med på dette tullet. Her lager barna et kort, vi koser oss med en vanlig søndagsfrokost, utpå dagen finner vi fram kaka jeg har bakt. Ellers ingenting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Barna i huset har kjøpt en flisgenser til 249,- Vi gjør fint lite utav det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Feirer ikke noe særlig ennå Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 I år er det første gang mannen min får feiret farsdag Men vi har ikke tenkt å gjøre så mye ut av det, har ikke kjøpt gave til ham... men vi skal til moren min i morgen på middag og får kake der, så vi får feiret på den måten. Når ungen blir større blir det vel litt mer stas, da skal hun selv få kjøpe eller lage farsdagsgave og farsdagskort - også må vi ha kake da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 De to eldste sitter nå og tegner/ skriver kort til pappaen som han skal få i morgen tidlig, på senga. Og så tenkte vi å kjøpe ei nye tøff ulltrøye til ham - men da må vi få kommet oss ut av huset snart.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Barna har laget tegninger til han og jeg har kjøpt en frakk fra dem. Den vil han være utrolig stilig i når vi skal på julebord. Jeg tror ikke jeg skal lage kake, men jeg skal lage Dronning Maud pudding. Det er vel egentlig en fromasj, så aner ikke hvorfor den kalles pudding. Det er favorittdesserten min. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jepp :-). Gave og kort. Mannen min får en konfekteske og en kalender fra barna våre. Det er de som har bestemt dette. Faren min får en bok fra meg og broren min. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Vi lager kake. Og så har jeg kjøpt en t-shirt fra lille gullet som hun skal gi til pappa i morgen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ja her i husket får far en ny vinterjakke. Den gamle måtte vi kaste i går. Ellers så blir det stekte vafler i morra ettermiddag :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kukake Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ikke faen. Han fortjener en giftsprøyte. Jeg hater han. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hvis du og babyen skal kjøpe gave, så synes jeg stedatteren din også skal få være med på den. Hun vil nok gjerne lage noe isteden tenker jeg... Noe som er bare fra henne liksom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest firfislen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Vi gjør ingenting. Barnas far døde for noen år siden. Men så lenge vi hadde ham med oss, markerte vi dagen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest firfislen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ikke faen. Han fortjener en giftsprøyte. Jeg hater han. Grusomt og trist å lese svaret ditt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.