Gjest togli Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Vi var ikke sammen i det hele tatt på farsdagen, så pakken ville ikke blitt gitt med begge barna tilstede uansett... Jeg snakket med henne dagen før, og hun ville (som jeg regnet med) heller tegne et kort til ham. Brydde seg ikke om å være med på den gaven som hun ikke fikk vært tilstede når han fikk likevel... Så alle parter var fornøyde, og hun var sammen med pappaen aleine nesten hele farsdagen:-) Ok. Jeg oppfatta det som om hun var hjemme sammen med dere alle, men godt det ikke var tilfelle da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ok. Jeg oppfatta det som om hun var hjemme sammen med dere alle, men godt det ikke var tilfelle da Tja, vi var her alle sammen ja, men babyen og jeg dro lenge før stedatteren stod opp. Uansett ville hun heller lage noe, hvilket jeg støtter 100%. Babyen kjøpte jeg gave for nå, men når hun blir eldre må hun lage noe selv, det er det jeg mener er en ekte farsdagsgave:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.