Gå til innhold

sovetabletter til langvaring bruk

Anbefalte innlegg

Er dette helt utelukket uansett situasjon? Med hjelp av sovetabletter kan jeg opprettholde normal livskvalitet og gjennomføre studier og utdannelse. Jeg har brukt tabletter i halvannet år, uten dose økning. Prøvd ikke vanedannende som anthihistaminer, melatonin og tolvon uten hell.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317921-sovetabletter-til-langvaring-bruk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Romanov

Vel... Tror svaret på det du spør om ligger nærmere et "tja...".

Ikke mange leger vil si "Ja, det er helt i orden", de fleste vil helst unngå langvarig bruk av slike medisiner.

Men det er stor forskjell mellom teori og praksis her, ettersom svært mange tusen mennesker i Norge (5% av befolkningen tror jeg at jeg leste et sted...) har et langvarig bruk av sovetabletter.

Hvis du ikke har _noen_ problemer med måten du bruker medisiner på nå, skulle det vel ikke være noe å bekymre seg om, vil jeg tro.

Onsdag1365380628

Jeg lider av kronisk søvnmangel og har gitt opp å få sove med naturlige medikamenter. Har prøvd det meste egentlig, men det som fungerer er vanedannende b-medikamenter. Derfor får jeg Stillnoct av legen min og tar en pille hver kveld. Jeg ringer når jeg trenger ny resept og får resepten for 3 mnd forbruk i posten. Jeg kan ikke tenke meg at legen skulle stille spørsmål ved min bruk av sovemedisin så lenge jeg holder meg til foreskrevet dosering og får god hjelp for mitt søvnproblem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...