Sofline Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg vasket en rangle i vaskmaskinen i går, noe jeg har gjort flere ganger før, fordi den var full av gulp, og nå vil den ikke rangle mer. Ikke akkurat verdens viktigste problem, men nå lurer jeg fælt på hvordan det kan ha seg...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Vann inni rangla? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Vann inni rangla? Den er helt tørr nå... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Den er helt tørr nå... Da har du en fin anledning til å kjøpe en ny leke til din lille baby. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babydillah Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Kanskje dinglegreiene har kjørt seg fast inni foret i ranglen da, hvis det er en slik av tøy? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Kanskje dinglegreiene har kjørt seg fast inni foret i ranglen da, hvis det er en slik av tøy? Ja, det er jo en mulighet. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Da har du en fin anledning til å kjøpe en ny leke til din lille baby. Hehe... Det har jeg jo, men jeg kan ikke påstå at han mangler leker selv om han mister en. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BRIO eller RINGO Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg har en slik rangle selv, kjøpt for mange år siden. Den holdt 4-5 vask og så ville den ikke mer. Jeg sprettet opp foret og studerte den innvendig og fant ut hvorfor den ble så stille. Ja, litt av nyskjerrighet også selvsagt, men jeg hadde en god grunn for å ødelegge min datters leke. Synet inne ranglen var ubeskrivelig og jeg kastet den i søpla... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg har en slik rangle selv, kjøpt for mange år siden. Den holdt 4-5 vask og så ville den ikke mer. Jeg sprettet opp foret og studerte den innvendig og fant ut hvorfor den ble så stille. Ja, litt av nyskjerrighet også selvsagt, men jeg hadde en god grunn for å ødelegge min datters leke. Synet inne ranglen var ubeskrivelig og jeg kastet den i søpla... "Synet inne ranglen var ubeskrivelig og jeg kastet den i søpla..." Hva var inni ranglen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Jeg har en slik rangle selv, kjøpt for mange år siden. Den holdt 4-5 vask og så ville den ikke mer. Jeg sprettet opp foret og studerte den innvendig og fant ut hvorfor den ble så stille. Ja, litt av nyskjerrighet også selvsagt, men jeg hadde en god grunn for å ødelegge min datters leke. Synet inne ranglen var ubeskrivelig og jeg kastet den i søpla... Hva var det ubeskrivelige synet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 "Synet inne ranglen var ubeskrivelig og jeg kastet den i søpla..." Hva var inni ranglen? Mugg, ville jeg tro...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.