Gå til innhold

Merkelig problem

Sofline

Anbefalte innlegg

Jeg vasket en rangle i vaskmaskinen i går, noe jeg har gjort flere ganger før, fordi den var full av gulp, og nå vil den ikke rangle mer. Ikke akkurat verdens viktigste problem, men nå lurer jeg fælt på hvordan det kan ha seg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Da har du en fin anledning til å kjøpe en ny leke til din lille baby.

Hehe... Det har jeg jo, men jeg kan ikke påstå at han mangler leker selv om han mister en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BRIO eller RINGO

Jeg har en slik rangle selv, kjøpt for mange år siden. Den holdt 4-5 vask og så ville den ikke mer. Jeg sprettet opp foret og studerte den innvendig og fant ut hvorfor den ble så stille. Ja, litt av nyskjerrighet også selvsagt, men jeg hadde en god grunn for å ødelegge min datters leke. Synet inne ranglen var ubeskrivelig og jeg kastet den i søpla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slik rangle selv, kjøpt for mange år siden. Den holdt 4-5 vask og så ville den ikke mer. Jeg sprettet opp foret og studerte den innvendig og fant ut hvorfor den ble så stille. Ja, litt av nyskjerrighet også selvsagt, men jeg hadde en god grunn for å ødelegge min datters leke. Synet inne ranglen var ubeskrivelig og jeg kastet den i søpla...

"Synet inne ranglen var ubeskrivelig og jeg kastet den i søpla..."

Hva var inni ranglen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det ubeskrivelige synet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...