Gå til innhold

Wii til 2200.-, ok pris?

Gjest klaymen

Anbefalte innlegg

Gjest klaymen

De har Wii til 2190.- eller noe sånt, er det noen som vet om noe billigere? Blir jo dyrt tilsammen da, med ekstra spillkonsoll og et par (?) spill, men vi har lyst på... Kanksje det blir felles julegave til hele familien i år... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener jeg betalte 2000 for den for halvannet år siden, men det var i danske kroner, så det høres ut som riktig pris hvertfall. Hvis det er til familien burde dere kjøpte ekstra controllere, så alle kan ha sin egen når dere spiller wii sports

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klaymen

Mener jeg betalte 2000 for den for halvannet år siden, men det var i danske kroner, så det høres ut som riktig pris hvertfall. Hvis det er til familien burde dere kjøpte ekstra controllere, så alle kan ha sin egen når dere spiller wii sports

Ja ekstra kontroller må vi ha, men går det å feks være tre samtidig på noen spill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ekstra kontroller må vi ha, men går det å feks være tre samtidig på noen spill?

Ja, bowling kan man spille mange sammen, og baseball. Også er det andre spill som Mario Party 8 f eks, hvor det er brettspill som man kan spille flere enn tre. Jeg ville spørre i butikken hvis jeg var deg, man kan få spill innen alle mulige genre nå, og med alt fra en til x antall medspillere. Hvis dere skal bokse mot hverandre, skal dere forresten også bruke en ekstra nun-chuck (controller til den andre hånda) som dere kobler til controller nr 1. Ikke bare bare å kjøpe Wii nei:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klaymen

Ja, bowling kan man spille mange sammen, og baseball. Også er det andre spill som Mario Party 8 f eks, hvor det er brettspill som man kan spille flere enn tre. Jeg ville spørre i butikken hvis jeg var deg, man kan få spill innen alle mulige genre nå, og med alt fra en til x antall medspillere. Hvis dere skal bokse mot hverandre, skal dere forresten også bruke en ekstra nun-chuck (controller til den andre hånda) som dere kobler til controller nr 1. Ikke bare bare å kjøpe Wii nei:-D

Nei det skal være sikkert :-)

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...