alwaysme Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ungene er 8, 7 og 5. Vi har datamaskin, men ettersom jeg går på skole er maskinen mest i bruk til studiejobbing og ikke spilling. Nå må vi vel snart følge utviklingen og gi dem noe spill etc.. Hva er best, jeg har ikke den ringeste anelse om noe av dette... Alle tips, fordeler og bakdeler mottas med stor takk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Vi hadde en gang Flåklypaspill. Det var utrolig populært. Nå vet jeg ikke om det spillet eksisterer lenger, men det tenker jeg å finne ut av. Jeg kunne tenkt meg det spillet igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alwaysme Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Vi hadde en gang Flåklypaspill. Det var utrolig populært. Nå vet jeg ikke om det spillet eksisterer lenger, men det tenker jeg å finne ut av. Jeg kunne tenkt meg det spillet igjen. er det nintendo, wii eller x-box etc??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 er det nintendo, wii eller x-box etc??? Det er pc-spill, men er kanskje ikke det du er ute etter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alwaysme Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Formulerte meg noe klumsete isted.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alwaysme Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Det er pc-spill, men er kanskje ikke det du er ute etter. Ser jeg formulerte meg veldig klumsete, prøver å tenke julegaver, mens jeg egentlig leser til mandagens eksamen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Formulerte meg noe klumsete isted.. De som har Gameboy hos oss liker Pokemon. Der kan de også spille sammen. Jeg tror Supermario også er populært, både til Gameboy og Nintendo. De spiller ikke så mye playstation, men karaoken durer og går regelmessig. De har også spilt endel noe jeg tror heter Jungelparty. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 45645346 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Anbefaler deg å kjøpe xbox360, som er relativt rimelig nå, får den helt ned i 1400kr, som er utrolig billig. Der har du et massivt utvalg av spill. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Vi har wii, ps2, gameboy, nintendo ds og xbox i huset. Mest brukt er ds'ene og ps2'en. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Vi har wii, ps2, gameboy, nintendo ds og xbox i huset. Mest brukt er ds'ene og ps2'en. ''Vi har wii, ps2, gameboy, nintendo ds og xbox i huset'' Wow! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 ''Vi har wii, ps2, gameboy, nintendo ds og xbox i huset'' Wow! Dobbeltwow! Nå begynner jeg å bli oppriktig bekymra for sønnen min som bare har en Nintendo DS. Hvis det er mange rundt om som har SÅ mange spillgreier er det jo litt synd på ham, tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Dobbeltwow! Nå begynner jeg å bli oppriktig bekymra for sønnen min som bare har en Nintendo DS. Hvis det er mange rundt om som har SÅ mange spillgreier er det jo litt synd på ham, tror jeg. Vi har Wii, men tror eldstemann hos oss (og etterhvert antakelig minstemann) heller ville hatt Nintendo DS. Grunnen til at han ikke har fått det, er at han lett blir helt hekta - og bruken av Wii'en har vi litt bedre kontroll på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Vi hadde en gang Flåklypaspill. Det var utrolig populært. Nå vet jeg ikke om det spillet eksisterer lenger, men det tenker jeg å finne ut av. Jeg kunne tenkt meg det spillet igjen. Det spillet eksisterer, ja! Gå inn på ://www.caprino.no/start/no/, og klikk deg inn på nettbutikken, så finner du det!:-) Knallartig pc-spill!:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det spillet eksisterer, ja! Gå inn på ://www.caprino.no/start/no/, og klikk deg inn på nettbutikken, så finner du det!:-) Knallartig pc-spill!:-) Tuuusen takk ) Jeg bestilte det fra den siden nå, så da får ungene er fin julegave. Vi hadde det da de eldste var små, og de elsket det spillet. Jeg må innrømme at jeg tok noen runder selv der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Tuuusen takk ) Jeg bestilte det fra den siden nå, så da får ungene er fin julegave. Vi hadde det da de eldste var små, og de elsket det spillet. Jeg må innrømme at jeg tok noen runder selv der. :-) Ja, det spillet er knallmoro! Vi kjøpte det da eldstemann var 3 år, og kjøpte gullutgava i år. Stor stas, både for store og små!:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Nintendo! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 :-) Ja, det spillet er knallmoro! Vi kjøpte det da eldstemann var 3 år, og kjøpte gullutgava i år. Stor stas, både for store og små!:-) Da var pakken allerede i hus Jeg bestilte på søndag, så det tok ikke lange tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Da var pakken allerede i hus Jeg bestilte på søndag, så det tok ikke lange tiden. Så bra:-) Kos dere i jula, da!:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.