Gå til innhold

Tv spill..etc hva anbefaler dere??

alwaysme

Anbefalte innlegg

Ungene er 8, 7 og 5. Vi har datamaskin, men ettersom jeg går på skole er maskinen mest i bruk til studiejobbing og ikke spilling.

Nå må vi vel snart følge utviklingen og gi dem noe spill etc..

Hva er best, jeg har ikke den ringeste anelse om noe av dette...

Alle tips, fordeler og bakdeler mottas med stor takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Vi hadde en gang Flåklypaspill. Det var utrolig populært. Nå vet jeg ikke om det spillet eksisterer lenger, men det tenker jeg å finne ut av. Jeg kunne tenkt meg det spillet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en gang Flåklypaspill. Det var utrolig populært. Nå vet jeg ikke om det spillet eksisterer lenger, men det tenker jeg å finne ut av. Jeg kunne tenkt meg det spillet igjen.

er det nintendo, wii eller x-box etc???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er pc-spill, men er kanskje ikke det du er ute etter.

Ser jeg formulerte meg veldig klumsete, prøver å tenke julegaver, mens jeg egentlig leser til mandagens eksamen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Formulerte meg noe klumsete isted..

De som har Gameboy hos oss liker Pokemon. Der kan de også spille sammen. Jeg tror Supermario også er populært, både til Gameboy og Nintendo.

De spiller ikke så mye playstation, men karaoken durer og går regelmessig. De har også spilt endel noe jeg tror heter Jungelparty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 45645346

Anbefaler deg å kjøpe xbox360, som er relativt rimelig nå, får den helt ned i 1400kr, som er utrolig billig.

Der har du et massivt utvalg av spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Vi har wii, ps2, gameboy, nintendo ds og xbox i huset.

Mest brukt er ds'ene og ps2'en.

''Vi har wii, ps2, gameboy, nintendo ds og xbox i huset''

Wow!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Vi har wii, ps2, gameboy, nintendo ds og xbox i huset''

Wow!

Dobbeltwow! :)

Nå begynner jeg å bli oppriktig bekymra for sønnen min som bare har en Nintendo DS. Hvis det er mange rundt om som har SÅ mange spillgreier er det jo litt synd på ham, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Dobbeltwow! :)

Nå begynner jeg å bli oppriktig bekymra for sønnen min som bare har en Nintendo DS. Hvis det er mange rundt om som har SÅ mange spillgreier er det jo litt synd på ham, tror jeg.

Vi har Wii, men tror eldstemann hos oss (og etterhvert antakelig minstemann) heller ville hatt Nintendo DS. Grunnen til at han ikke har fått det, er at han lett blir helt hekta - og bruken av Wii'en har vi litt bedre kontroll på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spillet eksisterer, ja! Gå inn på ://www.caprino.no/start/no/, og klikk deg inn på nettbutikken, så finner du det!:-) Knallartig pc-spill!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Det spillet eksisterer, ja! Gå inn på ://www.caprino.no/start/no/, og klikk deg inn på nettbutikken, så finner du det!:-) Knallartig pc-spill!:-)

Tuuusen takk :o) Jeg bestilte det fra den siden nå, så da får ungene er fin julegave.

Vi hadde det da de eldste var små, og de elsket det spillet. Jeg må innrømme at jeg tok noen runder selv der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk :o) Jeg bestilte det fra den siden nå, så da får ungene er fin julegave.

Vi hadde det da de eldste var små, og de elsket det spillet. Jeg må innrømme at jeg tok noen runder selv der.

:-) Ja, det spillet er knallmoro! Vi kjøpte det da eldstemann var 3 år, og kjøpte gullutgava i år. Stor stas, både for store og små!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

:-) Ja, det spillet er knallmoro! Vi kjøpte det da eldstemann var 3 år, og kjøpte gullutgava i år. Stor stas, både for store og små!:-)

Da var pakken allerede i hus :) Jeg bestilte på søndag, så det tok ikke lange tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...