Gjest togli Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Åtteåringen har ei "mirakeldukke" som fireåringen elsker!! Vi vurderer å kjøpe ei dokke til henne i julegave, men da en annen dokke enn "mirakeldokka". Den må ha noenlunde samme funksjoner og muligheter. Er det noen som har tips? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Toydoll Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg så reklame for en dukke, tror det var på tv3, en dukke som fikk sine første tenner. Kanskje den er noe? Eller hva med en mirakelhund? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg så reklame for en dukke, tror det var på tv3, en dukke som fikk sine første tenner. Kanskje den er noe? Eller hva med en mirakelhund? Jøss... en dukke som får sine første tenner høres gøy ut Må se om jeg finner ut av det:) Tror ikke hund ville blitt like populært som dukke, men har sett denne hunden, ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miia Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Miracle Baby er veldig søt da - jentene her har vært veldig glade i sine Så da de ønsket seg Amazing Amanda for andre jul på rad i fjor, så fikk de den... Makan til bortkastede penger! Den er vanskelig å programmere, og har man først fått det til, så er den ikke noe enklere i bruk Selv hun som var syv da hun fikk den, ga opp ganske raskt... Den blir nå bare brukt som en vanlig dukke, og da kunne de like gjerne fått en annen og billigere type. Har ikke egentlig noen andre forslag til deg, men ville bare "advare" mot denne Amazing Amanda, som i mine øyne ikke er veldig amazing... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Miracle Baby er veldig søt da - jentene her har vært veldig glade i sine Så da de ønsket seg Amazing Amanda for andre jul på rad i fjor, så fikk de den... Makan til bortkastede penger! Den er vanskelig å programmere, og har man først fått det til, så er den ikke noe enklere i bruk Selv hun som var syv da hun fikk den, ga opp ganske raskt... Den blir nå bare brukt som en vanlig dukke, og da kunne de like gjerne fått en annen og billigere type. Har ikke egentlig noen andre forslag til deg, men ville bare "advare" mot denne Amazing Amanda, som i mine øyne ikke er veldig amazing... Takk! Da blir det iallefall ikke Amazing Amanda Tenkte det kunne vært artig med en dokke som ser annerledes ut enn storesøster sin... Mirakeldokka kommer vel ut i bare en type? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miia Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Takk! Da blir det iallefall ikke Amazing Amanda Tenkte det kunne vært artig med en dokke som ser annerledes ut enn storesøster sin... Mirakeldokka kommer vel ut i bare en type? Tror det bare er en type, ja - hvis den er å få tak i lengre? Har kommet en ny dukke nå da; Baby So Real - den er utrolig søt! Den er ikke interaktiv, men du kan få en dukke som "ligner" på barnet, i og med at de kommer i mange ulike typer... http://www.mybabysoreal.com 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Tror det bare er en type, ja - hvis den er å få tak i lengre? Har kommet en ny dukke nå da; Baby So Real - den er utrolig søt! Den er ikke interaktiv, men du kan få en dukke som "ligner" på barnet, i og med at de kommer i mange ulike typer... http://www.mybabysoreal.com Æsj, de var ekle. Hadde fått mareritt om jeg hadde hatt en på soverommet tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Tror det bare er en type, ja - hvis den er å få tak i lengre? Har kommet en ny dukke nå da; Baby So Real - den er utrolig søt! Den er ikke interaktiv, men du kan få en dukke som "ligner" på barnet, i og med at de kommer i mange ulike typer... http://www.mybabysoreal.com Tusen takk for link!! Lagt til i favoritter, så dette må jeg sjekke ut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miia Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Æsj, de var ekle. Hadde fått mareritt om jeg hadde hatt en på soverommet tror jeg. Synes de er søte jeg da Men disse Reborn-dukkene, som faktisk er kopier av ekte barn, de er skikkelig creepy! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.