Gå til innhold

Hvilke "levende" dokker er å anbefale?

Gjest togli

Anbefalte innlegg

Åtteåringen har ei "mirakeldukke" som fireåringen elsker!!

Vi vurderer å kjøpe ei dokke til henne i julegave, men da en annen dokke enn "mirakeldokka". Den må ha noenlunde samme funksjoner og muligheter. Er det noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Toydoll

Jeg så reklame for en dukke, tror det var på tv3, en dukke som fikk sine første tenner.

Kanskje den er noe? Eller hva med en mirakelhund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så reklame for en dukke, tror det var på tv3, en dukke som fikk sine første tenner.

Kanskje den er noe? Eller hva med en mirakelhund?

Jøss... en dukke som får sine første tenner høres gøy ut :)

Må se om jeg finner ut av det:)

Tror ikke hund ville blitt like populært som dukke, men har sett denne hunden, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miracle Baby er veldig søt da - jentene her har vært veldig glade i sine :) Så da de ønsket seg Amazing Amanda for andre jul på rad i fjor, så fikk de den... Makan til bortkastede penger! Den er vanskelig å programmere, og har man først fått det til, så er den ikke noe enklere i bruk :( Selv hun som var syv da hun fikk den, ga opp ganske raskt... Den blir nå bare brukt som en vanlig dukke, og da kunne de like gjerne fått en annen og billigere type.

Har ikke egentlig noen andre forslag til deg, men ville bare "advare" mot denne Amazing Amanda, som i mine øyne ikke er veldig amazing... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miracle Baby er veldig søt da - jentene her har vært veldig glade i sine :) Så da de ønsket seg Amazing Amanda for andre jul på rad i fjor, så fikk de den... Makan til bortkastede penger! Den er vanskelig å programmere, og har man først fått det til, så er den ikke noe enklere i bruk :( Selv hun som var syv da hun fikk den, ga opp ganske raskt... Den blir nå bare brukt som en vanlig dukke, og da kunne de like gjerne fått en annen og billigere type.

Har ikke egentlig noen andre forslag til deg, men ville bare "advare" mot denne Amazing Amanda, som i mine øyne ikke er veldig amazing... ;)

Takk! Da blir det iallefall ikke Amazing Amanda ;)

Tenkte det kunne vært artig med en dokke som ser annerledes ut enn storesøster sin... Mirakeldokka kommer vel ut i bare en type?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Da blir det iallefall ikke Amazing Amanda ;)

Tenkte det kunne vært artig med en dokke som ser annerledes ut enn storesøster sin... Mirakeldokka kommer vel ut i bare en type?

Tror det bare er en type, ja - hvis den er å få tak i lengre?

Har kommet en ny dukke nå da; Baby So Real - den er utrolig søt! Den er ikke interaktiv, men du kan få en dukke som "ligner" på barnet, i og med at de kommer i mange ulike typer... :)

http://www.mybabysoreal.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kommet en ny dukke nå da; Baby So Real - den er utrolig søt! Den er ikke interaktiv, men du kan få en dukke som "ligner" på barnet, i og med at de kommer i mange ulike typer... :)

Æsj, de var ekle. Hadde fått mareritt om jeg hadde hatt en på soverommet tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for link!! Lagt til i favoritter, så dette må jeg sjekke ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, de var ekle. Hadde fått mareritt om jeg hadde hatt en på soverommet tror jeg.

Synes de er søte jeg da :) Men disse Reborn-dukkene, som faktisk er kopier av ekte barn, de er skikkelig creepy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...