Perlat Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hei, vi har hatt en "rar" opplevelse etter en helgetur uten barnet. Barnet er rundt 10 år, og ble adoptert ca 3 år gammel. Fungerer stort sett greit. Fikk følgende frustrasjon presentert om kvelden da vi skulle legge oss: Kan jeg være sikker på at du og far er du og far? Ja, vi forsøkte på både muntre og seiøse vis å "bevise" dette. Med små merker/arr etc som vi har. Pussige greier. Det gikk over og barnet sovnet. På spørsmål om hvorfor barnet ville være sikker; svarer barnet at det kan jo være noen som utgir seg for å være oss.. Vi tolker nok dette som en iboende utrygghetsfølelse som ikke slipper taket. Men, trenger barnet profesjonell oppfølging tro? eller er det bare noe som har dokket opp nå når vi var bortreist alene. Barnet har nesten alltid vært med oss på helgereiser. Rar opplevelse som jeg fikk lyst å dele med dere. Har andre opplevd noe lignende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Det der tror jeg er høyst normalt! Både for adoptivbarn og egenfødte! ) Jeg hadde ikke bekymret meg ett sekund for det der, med mindre det er andre ting dere også er litt bekymret over. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perlat Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Det der tror jeg er høyst normalt! Både for adoptivbarn og egenfødte! ) Jeg hadde ikke bekymret meg ett sekund for det der, med mindre det er andre ting dere også er litt bekymret over. Takk, nei det er ikke andre bekymringer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Sånne tanker fikk jeg også av og til i den alderen, det husker jeg godt. Og Tommy (fra Tommy & tiger'n) har noen svært levende fantasier om at foreldrene tar av seg maskene og han skjønner at de egentlig er romvesener som har utgitt seg for å være foreldrene hans. Så dette er langt fra uvanlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.