Gå til innhold

Fotvorte?

Aggathe

Anbefalte innlegg

Både hudlegen og barnelegen "hos oss" behandler ofte så små barn med frysing. Det vil si, det er jeg (assistent) som utfører det, men i regi av legene.

Jeg skjønner derfor ikke helt svaret du har fått. Finnes det en annen hudlege der du bor som kan kontaktes? Med påsmøring av emla krem hjemme er dette tilnærmet smertefritt. Uten emla krem går som regel også fint, men jeg ville ikke gjort det med så mange vorter.

Jo mindre barn, jo bedre/raskere responderer de oftest på behandling. Vortevirus kan brenne ut etterhvert og vortene forsvinne av seg selv, men dette kan ta år. I mellomtiden smitter det jo....

Takk for svar. Jeg skal kontakte fastlegen igjen og høre hva vi skal gjøre med det. Det var så mye som skjedde hjemme hos oss akkurat da de ringte fra fastlegen og sa hva hudlegen hadde svart, så jeg fikk muligens ikke med meg alt hun sa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjemmefrysing og pensling har ikke hatt noen virkning her i huset. Har tidligere fått skjåret bort en, men jeg synes arret ikke er noe behagelig. (Ikke utseende, men at det faktisk er en klump der)

Laser skal også fungere, men det har jeg ikke testet. Det er også ganske kostbart.

Så jeg har fortsatt min fotvorte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...