Gjest prust Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Både hudlegen og barnelegen "hos oss" behandler ofte så små barn med frysing. Det vil si, det er jeg (assistent) som utfører det, men i regi av legene. Jeg skjønner derfor ikke helt svaret du har fått. Finnes det en annen hudlege der du bor som kan kontaktes? Med påsmøring av emla krem hjemme er dette tilnærmet smertefritt. Uten emla krem går som regel også fint, men jeg ville ikke gjort det med så mange vorter. Jo mindre barn, jo bedre/raskere responderer de oftest på behandling. Vortevirus kan brenne ut etterhvert og vortene forsvinne av seg selv, men dette kan ta år. I mellomtiden smitter det jo.... Takk for svar. Jeg skal kontakte fastlegen igjen og høre hva vi skal gjøre med det. Det var så mye som skjedde hjemme hos oss akkurat da de ringte fra fastlegen og sa hva hudlegen hadde svart, så jeg fikk muligens ikke med meg alt hun sa... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hjemmefrysing og pensling har ikke hatt noen virkning her i huset. Har tidligere fått skjåret bort en, men jeg synes arret ikke er noe behagelig. (Ikke utseende, men at det faktisk er en klump der) Laser skal også fungere, men det har jeg ikke testet. Det er også ganske kostbart. Så jeg har fortsatt min fotvorte.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.