Gjest manjana Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 venninna mi har sopp i munnen! noen forklaring eller årsak til det? Hun bruker medisiner. tørr ikke spørre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hun kan snakke med fastlegen sin om dette, det kan komme av medisinbruken, det kommer an på hvilke medisiner hun bruker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manjana Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hun kan snakke med fastlegen sin om dette, det kan komme av medisinbruken, det kommer an på hvilke medisiner hun bruker. takk! skal nevne det for henne! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løveføtter Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Enkelte asmamedisiner kan gi sopp i munn... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Trøske hos babyer er jo vanlig, og det er jo sopp i munnen. søk på nettet om trøske 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Sjekk ut i Pasienthåndboken. Søk på Trøske. Link øverst på denne siden... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nix ikke nå Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg hadde det en gang. Legen spurte; Har do hatt penis i monnen? Gjett om jeg rødma? Jeg hadde nemlig det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Burrito Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 takk! skal nevne det for henne! Jeg tar inhalasjonsmedisin for astma. Må stadig streve for å ikke få sopp i halsen og på tunga. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg hadde det en gang. Legen spurte; Har do hatt penis i monnen? Gjett om jeg rødma? Jeg hadde nemlig det. HAHA! Tror jeg hadde måpa hadde jeg fåt det spørsmålet der.. og svart nei. Hva er det for et spørsmål da? Man får da ikke sopp i munnen av det da.. Hvis ikke mannen har sopp da, så kan det sikkert smitte. Men det er oftes andre årsaker til sopp i munnen, stort sett medisiner. Han ville bare vite om du sugde han grisen Hehe.. Hva svarte du da? *nysgjerrig* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.