Gjest mogs Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Hvilke medisiner ville du anbefalt ved en event.eupf. i tillegg til unnvikende pf og tilbakev.depresjon? Jeg bruker lamictal,anafranil og cipralex. Jeg er blitt behandlet både med kognitiv og psykoterapi. Hvordan vil en event. behandling med psykoterapi fungere for at jeg skal kunne bli bedre? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Du har ikke eupf. Optimalisering av dosene må prøves. Evt skifte AD til Efexor eller Wellbutrin. Psykoterapi (inkl kognitiv terapi) må prøve å finne måter å mestre arbeidskrav på. 0 Siter
Gjest mogs Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Du har ikke eupf. Optimalisering av dosene må prøves. Evt skifte AD til Efexor eller Wellbutrin. Psykoterapi (inkl kognitiv terapi) må prøve å finne måter å mestre arbeidskrav på. takk 0 Siter
frosken Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Hei mogs :-) Fikk bare lyst til å oppfordre deg til også å vektlegge at du har stor stayer-evne; du sliter mye - men gir ikke opp. Det står det respekt av! 0 Siter
Gjest mogs Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Hei mogs :-) Fikk bare lyst til å oppfordre deg til også å vektlegge at du har stor stayer-evne; du sliter mye - men gir ikke opp. Det står det respekt av! takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.