Gå til innhold

Fått avslag og senere søkt på nytt

Gjest Jente som vil beholde drømmen

Anbefalte innlegg

Gjest Jente som vil beholde drømmen

Er det noen par eller enslige som først har fått avslag, og så har søkt på nytt? Eller som har trodd de aldri skulle få adoptere, og så har det ordnet seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lykkelig mamma 1

Hei, Nå vet jo jeg ingenting om bakgrunnen for at du spør om dette, men jeg kan fortelle min historie og håper at det kan hjelpe deg på noe vis.

Jeg har en kronisk sykdom som gjorde at vi måtte vente mange mange måneder før vi ble godkjent for adopsjon, jeg merker ingenting av sykdommen min men den er jo der og kan jo i værste fall blusse opp. Etter mye frem og tilbake måtte Bufetat sin lege snakke med en spesialist på sykehuset og de er det jo ikke helt enkelt å få tak i. Jeg må innrømme at når dette sto på var jeg i grunnen sikker på at dette aldri ville gå bra og at jeg aldri kom til å bli mor! Det var en knalltøff periode som jeg faktisk slet med i lange tider etterpå.Bare påkjenningen av å tenke at man aldri blir mor er helt forferdelig !!! Jeg nektet å gi meg og sto på i i hundre for å bevise at jeg var "frisk" nok til å bli mor og at hvis det skulle skjedd meg noe var det mange i familien som ville hjelpe oss. Da de ringte fra Bufetat ca 6 måneder etter de hadde fått søknaden vår og fortalte at de hadde godkjent oss trodde jeg rett og slett at jeg skulle svime av !! for jeg var så langt nede og redd for at dette aldri skulle gå. Men i dag er jeg mamma til en aldeles herlig jente på 3 år og vi står nå i kø og venter på en søster eller bror :)) Så mot alle odds !!! ting kan ordne seg :) Håper det ordner seg til det beste for deg også, klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...