j83! Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Noen som har noen forslag? Hun sier hun ønsker seg krone, og har kjøpt en prinsessekrone til henne som hun sikkert blir strålende fornøyd med =) men hun må få noe mere til jul også tenker jeg, så noen som har noen forslag? Går det an å ønske henne dyne og pute til jul eller er det veldig kjedelig?? Hun trenger nemlig det, men litt usikker på om det er kjempe kjedelig.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Klart det går an å ønske dyne og pute! Og sengetøy til dyne og pute, for den saks skyld. Unger i den alderen synes sånt er stas dersom det blir fremstilt som stas, så det ville jeg ikke nølt med. Min treogethalvtåring blir i hvert fall kjempefornøyd om hun får nyttige gaver, for de er jo bare, bare hennes. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ja, hvorfor ikke ønske henne noe hun trenger? Det blir nok skrammel og plastleker i den alderen der ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Dyne og pute er slett ikke kjedelig, spesielt ikke dersom det også ligger putevar og dynetrekk med motiv som passer små prinsesser, under treet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Selvfølgelig går det an! Vi ga det i julegave til niesa til kjæresten i fjor. Hun blei kjempeglad og stolt, for hun hadde jo akkurat fått stor seng. Og store jenter i store senger sover jo ikke i små dyner lenger! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Du kan kjøpe vinger med glitter og sånn "tryllestav" med stjerne på H&M? det kjøpte jeg til niesa mi til 3-års dagen + ballerinadrakt og fryneskjørt (kortermet rosa body), strømpebukse og ballerina tøfler. Alt fra H&M. Hun så ut som tingeling! Og var SÅ stolt! Hehe.. Dyne og pute er slettes ikke kjedelig.. Kjøpte nettopp junior dyne og pute og tre nye sengesett til poden, og han ble kjempeglad. Ville legge seg før med dyna si med sjørøverskute på.. Han titta opp på meg da han lå deg når jeg skuelle si natta og sa "takk mamma, takk.. du er snill" *smelt* Skal ikke så mye til for å glede de små. han er 3,5 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Du kan kjøpe vinger med glitter og sånn "tryllestav" med stjerne på H&M? det kjøpte jeg til niesa mi til 3-års dagen + ballerinadrakt og fryneskjørt (kortermet rosa body), strømpebukse og ballerina tøfler. Alt fra H&M. Hun så ut som tingeling! Og var SÅ stolt! Hehe.. Dyne og pute er slettes ikke kjedelig.. Kjøpte nettopp junior dyne og pute og tre nye sengesett til poden, og han ble kjempeglad. Ville legge seg før med dyna si med sjørøverskute på.. Han titta opp på meg da han lå deg når jeg skuelle si natta og sa "takk mamma, takk.. du er snill" *smelt* Skal ikke så mye til for å glede de små. han er 3,5 år. Det var jammen ikke dumt med sånn tryllestav greier nei, har faktisk sett det i butikkene =) Da ønsker jeg henne dyne og pute fra besteforeldrene.. tenkte ønske henne sengesett med prinsesser også så da blir hun nok kjempe fornøyd =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Selvfølgelig går det an! Vi ga det i julegave til niesa til kjæresten i fjor. Hun blei kjempeglad og stolt, for hun hadde jo akkurat fått stor seng. Og store jenter i store senger sover jo ikke i små dyner lenger! Nei, det er akkurat det, hun har stor seng og liten dyne og det går jo ikke an 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Dyne og pute er slett ikke kjedelig, spesielt ikke dersom det også ligger putevar og dynetrekk med motiv som passer små prinsesser, under treet. Ja, tenkte hun får prinsesse sengesett også, då blir hun nok fornøyd =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1226409185' post='4011888] Ja, hvorfor ikke ønske henne noe hun trenger? Det blir nok skrammel og plastleker i den alderen der ;o) Er akkurat det jeg tenker også, greit med noe hun trenger og ikke bare masse leker som vi egentlig ikke har plass til =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Klart det går an å ønske dyne og pute! Og sengetøy til dyne og pute, for den saks skyld. Unger i den alderen synes sånt er stas dersom det blir fremstilt som stas, så det ville jeg ikke nølt med. Min treogethalvtåring blir i hvert fall kjempefornøyd om hun får nyttige gaver, for de er jo bare, bare hennes. ;o) Hun er av typen som blir glad for alt hun også.. En gang hadde jeg kjøpt noen fine bilder av hun og lillesøsteren hennes for å henge i stuen og da sa hun " åhh, tusen takk mamma , no ble eg gla ".. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Nei, det er akkurat det, hun har stor seng og liten dyne og det går jo ikke an Der ser du! Stor dyne for store jenter! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Du kan kjøpe vinger med glitter og sånn "tryllestav" med stjerne på H&M? det kjøpte jeg til niesa mi til 3-års dagen + ballerinadrakt og fryneskjørt (kortermet rosa body), strømpebukse og ballerina tøfler. Alt fra H&M. Hun så ut som tingeling! Og var SÅ stolt! Hehe.. Dyne og pute er slettes ikke kjedelig.. Kjøpte nettopp junior dyne og pute og tre nye sengesett til poden, og han ble kjempeglad. Ville legge seg før med dyna si med sjørøverskute på.. Han titta opp på meg da han lå deg når jeg skuelle si natta og sa "takk mamma, takk.. du er snill" *smelt* Skal ikke så mye til for å glede de små. han er 3,5 år. Datra fikk sånn av favorittnaboen sin (gutt og storebrorskikkelse på 14 år) til jul i fjor. Hun insisterte på å ha den på seg uttapå parkdressen 1. juledag, jogga bort og ringte på hos nabogutten for å vise hvor fin hun var. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hun er av typen som blir glad for alt hun også.. En gang hadde jeg kjøpt noen fine bilder av hun og lillesøsteren hennes for å henge i stuen og da sa hun " åhh, tusen takk mamma , no ble eg gla ".. Hehe, så søt, da. De er nå gode. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Min 3-åring ønsker seg et prinsesseslott og en bil med Minni Mus, men hun hadde blitt glad for sengtøy også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buzzy Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hva med f.eks. dette prinsesseslottet (leketelt): http://www.kidsparadise.no/product_info.php?products_id=96 Guttene mine har Ridderborgen og leker veldig mye med den. Nå har jeg ikke lest alle svarene du har fått, så kanskje andre har tipset deg om det samme.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buzzy Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Kom på en ting til:) Du spør om det er kjedelig å gi dyne og pute... Ikke nødvendingvis, mener jeg. Hva med å kjøpe et nytt sengetøy, f.eks. prinsessemotiv (som alltid er en vinner hos jenter på denne alderen), som du trekker på dynen og puten, før du pakker det inn? Innbiller meg at det ville bli populært... :-) Bare en tanke... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Kom på en ting til:) Du spør om det er kjedelig å gi dyne og pute... Ikke nødvendingvis, mener jeg. Hva med å kjøpe et nytt sengetøy, f.eks. prinsessemotiv (som alltid er en vinner hos jenter på denne alderen), som du trekker på dynen og puten, før du pakker det inn? Innbiller meg at det ville bli populært... :-) Bare en tanke... Hun har et lignende telt som tar nesten hele stuen.. hehe.. men hun elsker å leke med det, vi har det bare inne i perioder siden det er så stort.. Har tenkt å ønske henne askepott (eller lignende) sengesett også =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.