org Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Penger på bok! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Husker at mi minste fikk tallerken-sett til jul av oss da hun var 3/4 år. Vi hadde så mye babyleker fra før, og det var veldig OK, selv om hun ikke fikk så mye glede av det med en gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Husker at mi minste fikk tallerken-sett til jul av oss da hun var 3/4 år. Vi hadde så mye babyleker fra før, og det var veldig OK, selv om hun ikke fikk så mye glede av det med en gang. Det har jeg sett på! Fant et nydelig et på Marihøna faktisk, og har innmari lyst til å kjøpe det. Tallerken, bolle og kopp. Også har jeg tenkt på å kjøpe eller ønske henne noe plastservice fra babyshop. Slike trekløvertallerkner med antiskli under osv. Og plastglass... Det er slike praktiske ting som hun kommer til å trenge mye av fremover, og det er alltid morsomt å få praktiske ting til jul:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Penger på bok! Fikk dine det? Jeg hadde nok ikke gitt det til en baby til jul tror jeg, men kunne godt ha gjort det til bursdag. Til jul skal man få en personlig gave:-) Vi fikk litt penger fra familien min da jenta vår blei født, og de har vi satt i banken. De er hennes når hun blir eldre, selv om vi fikk dem for å kjøpe noe vi trengte til henne. Men vi kommer i hvert fall ikke til å gi henne penger til jul fra oss foreldrene, det er ikke personlig nok synes jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 tripp-trapp-stol eller lignende Barnebestikk-sett Barneservise Bøker (fine pekebøker av f.eks Kari/Werner Grossmann) Duplo Ball Putteboks (kjempepopulært i 10-11-12-13 mndrs-alderen) Gå-vogn Kjelke eller akebrett Gode votter og vinterdress hvis babyen er så stor at det blir krabbeturer i snøen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Tusen takk:-) Da skal jeg se etter slikt! Trodde puslespill var laaaaangt frem i tid jeg... Har jo ikke peiling på barn, også utvikler de seg så fort. Det som virker heeeelt fjernt i dag, det gjør hun plutselig neste uke! Ikke sant! det går så fort.. Man får kjøpt puslespill ned til 1-års alderen, men jeg kjøpte det da poden var rundt 10 mnd. og han satt og pludra fælt med det, gikk ikke alltid like bra da - men han prøvde og klappet vilt når han fikk det til. Med litt hjelp så går det.. Da får de i hvert fall litt utfordringer, og det liker de 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvinne71 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Nei det er jo ikke det at hun skal synes det er så morsomt akkurat når hun pakker det opp. Da er sikkert hyssingen mest stas uansett:-) Men seinere har hun jo mer glede av lekene. Så det er ikke frekt å dele ut liste? Blir jo bare til de aller nærmeste da... Kan jeg gjøre det i beg. av desember for eksempel? Man trenger da ikke levere ut lister for å formidle hva man trenger / ønsker seg til jul? Det ville jeg nok synes var litt pågående og frekt ja... Men man får jo som regel spørsmål om gaveønsker fra familie / venner...og da kan man jo si ifra.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Man trenger da ikke levere ut lister for å formidle hva man trenger / ønsker seg til jul? Det ville jeg nok synes var litt pågående og frekt ja... Men man får jo som regel spørsmål om gaveønsker fra familie / venner...og da kan man jo si ifra.. Vi sender ut ønskelister til alle vi! Både voksne (søstrene mine/barnas tanter) og barna selv lager ønskelister. Det hører liksom med til adventstiden :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 kom på en ting til! Cd-spiller og barnecd'er har mine unger hatt glede av på barneværelset fra ca ett års alder. Om kvelden satte vi på en godnatt-cd, om dagen danset de til musikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det veit jeg flere som gjør, og vi kommer sikkert dit etterhvert vi også! Men hun sitter ikke selv enda, så hun rekker rett og slett ikke opp... Men hvis hun er 8 mndr nå, så er det jo 6 uker til jul og da kan det jo hende hun sitter? Skjer jo masse på noen få uker i den alderen :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 tripp-trapp-stol eller lignende Barnebestikk-sett Barneservise Bøker (fine pekebøker av f.eks Kari/Werner Grossmann) Duplo Ball Putteboks (kjempepopulært i 10-11-12-13 mndrs-alderen) Gå-vogn Kjelke eller akebrett Gode votter og vinterdress hvis babyen er så stor at det blir krabbeturer i snøen Barneservise, bøker, duplo, putteboks og babyakebrett skal jeg jammen ønske henne:-) Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Ikke sant! det går så fort.. Man får kjøpt puslespill ned til 1-års alderen, men jeg kjøpte det da poden var rundt 10 mnd. og han satt og pludra fælt med det, gikk ikke alltid like bra da - men han prøvde og klappet vilt når han fikk det til. Med litt hjelp så går det.. Da får de i hvert fall litt utfordringer, og det liker de Ja er de for unge for en leke, så skjønner de det jo ikke selv! Så da leker de vel bare med delene uten å forstå poenget... Vil heller gi henne 1-årsleker når hun da er 9,5 enn typiske rangler og slikt. Det har hun så mye av, og blir fort lei! Samboeren skal ut og titte snart:-) Han synes det er moro å kjøpe leker, og jeg er såååå glad for det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Man trenger da ikke levere ut lister for å formidle hva man trenger / ønsker seg til jul? Det ville jeg nok synes var litt pågående og frekt ja... Men man får jo som regel spørsmål om gaveønsker fra familie / venner...og da kan man jo si ifra.. Ja det var det jeg synes også! Små barn kan godt skrive og dele ut en liste til de selvsagte gavegiverne, men jeg vil ikke dele ut en liste for babyen! Får pugge den da, så jeg husker hvis folk spør;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 kom på en ting til! Cd-spiller og barnecd'er har mine unger hatt glede av på barneværelset fra ca ett års alder. Om kvelden satte vi på en godnatt-cd, om dagen danset de til musikk. Ja, det står allerede på lista hennes:-) Hun digger skikkelig til barnemusikk, og jeg synes det er innmari fint med lydbokeventyr og slikt. Også til seinere når hun skal lære å leke litt for seg selv, da kan det være ok å kunne sette på litt "prating" i bakgrunnen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Fikk dine det? Jeg hadde nok ikke gitt det til en baby til jul tror jeg, men kunne godt ha gjort det til bursdag. Til jul skal man få en personlig gave:-) Vi fikk litt penger fra familien min da jenta vår blei født, og de har vi satt i banken. De er hennes når hun blir eldre, selv om vi fikk dem for å kjøpe noe vi trengte til henne. Men vi kommer i hvert fall ikke til å gi henne penger til jul fra oss foreldrene, det er ikke personlig nok synes jeg... Nå vet jeg ikke hvor gammel beibissen er, men når barna var bittesmå, ga vi penger på bok fra tid til annen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Nå vet jeg ikke hvor gammel beibissen er, men når barna var bittesmå, ga vi penger på bok fra tid til annen. Vi sparer penger til henne hver mnd, men på julaften skal hun få noe personlig. Enten hun husker det seinere eller ei... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 http://www.babydesign.no/comersus/store/comersus_listCategories.asp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Vi sender ut ønskelister til alle vi! Både voksne (søstrene mine/barnas tanter) og barna selv lager ønskelister. Det hører liksom med til adventstiden :-) Det gjør vi også. Mye bedre enn å få noe man må bytte, ikke trenger/liker eller ikke har bruk for, men ikke få byttet fordi man har dårlig samvittighet over å bytte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.