Gå til innhold

Alvorlig tilfelle?

Anbefalte innlegg

Gjest Malenespe

Hei. Jeg er ei jente på 17 år. Jeg fikk muskelbetennelse for ca 2 uker siden, og fikk "Voltaren". Jeg tok ca 3-4 piller, men så fikk jeg vite at jeg IKKE skulle ta dem fordi jeg røyker og har atsma. Betennelsen er over nå, Jeg skulle bare nevne den betennelsen og pillene i tilfelle det er en sammenheng i det jeg spør om nå! Nå i det siste, har det skjedd litt forskjellige ting i kroppen. Jeg får på en måte sånne veldig sjappe "hjernekramper", som om noen stykker en kniv fort inn, eller at et lyn treffer hjernen men. "krampene" går over med en gang nesten, men kommer tilbake flere ganger daglig. I tillegg har jeg fått en kul under armen(kulen ligger under huden, så jeg kan ikke se den). Noen ganger blir jeg også kvalm, men spyr ikke. Kvalmen holder ikke på lenge. Det kommer også prikking/trykk-følese i høyre armen. Hva kan dette være? blodpropp ligger i familien hvis det er viktig å vite. Vær så snill, Jeg er faktisk litt redd :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/318162-alvorlig-tilfelle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...