Gå til innhold

Om lurendreiere på dol


morsan

Anbefalte innlegg

Gjest dustedama

Den der fattet også jeg mistanke til temmelig fort!

Min første innskytelse var å spørre i hvilken amerikansk såpeopera han hadde funnet dette "manuset" og hvordan en person som er så elendig i norsk rettskrivining kunne ha lykkes så godt innen data-bransjen..

Men så virket det som mange tok det seriøst.

Så jeg lot heller være å svare, istedet for å gjøre meg upopulær med spydige kommentarer....

Tenkte helt likt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 178
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    44

  • pekkaline

    14

  • Babette

    13

  • Bookworm

    13

Mest aktive i denne tråden

Gjest dustedama

Hahaha - jeg fikk link til historien om gullfisken som var deprimert for litt siden - det er noe av det morsomste jeg har lest :-)

Absolutt den morsomste tråden jeg noensinne har lest herinne. Noen la ut en link for ikke så alt for lenge siden :)

lo så tårene trillet jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Hehe her var det mange som ikke ville innrømme at de ble lurt ;-)

Ja, og så var trådene lange som vonde år. Det var mange som gikk fem på, men ikke tørr å si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe her var det mange som ikke ville innrømme at de ble lurt ;-)

Ikke sant? :-)

Jeg innrømmer det glatt at jeg gikk fem på, selv om jeg begynte å stusse over de nye trådene tidligere i dag.

Men, men, det er ikke det verste her i livet å bli tatt på fersken i å være empatisk og lettrørt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant? :-)

Jeg innrømmer det glatt at jeg gikk fem på, selv om jeg begynte å stusse over de nye trådene tidligere i dag.

Men, men, det er ikke det verste her i livet å bli tatt på fersken i å være empatisk og lettrørt;-)

"Men, men, det er ikke det verste her i livet å bli tatt på fersken i å være empatisk og lettrørt;-)"

Overhodet ikke!! Derfor var det bare litt morsomt å lese denne tråden :)

Jeg gikk fem på jeg, og har fortsatt vanskeligheter for å tro at den ikke var sann.. jeg leste dog ikke de to nye trådene fra vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sant? :-)

Jeg innrømmer det glatt at jeg gikk fem på, selv om jeg begynte å stusse over de nye trådene tidligere i dag.

Men, men, det er ikke det verste her i livet å bli tatt på fersken i å være empatisk og lettrørt;-)

''Men, men, det er ikke det verste her i livet å bli tatt på fersken i å være empatisk og lettrørt;-)''

Det er helt klart et poeng.

Selv ble jeg verken empatisk eller lettrørt av fyren - jeg kjente ham igjen med en gang. Dette er jo en gjenganger. Alenefar til en gutt på mellom 7 og 10, selvstendig næringsdrivende med eget hus og god økonomi. Og innleggene har _alltid_ et kapittel om dusje- eller baderutiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men, men, det er ikke det verste her i livet å bli tatt på fersken i å være empatisk og lettrørt;-)''

Det er helt klart et poeng.

Selv ble jeg verken empatisk eller lettrørt av fyren - jeg kjente ham igjen med en gang. Dette er jo en gjenganger. Alenefar til en gutt på mellom 7 og 10, selvstendig næringsdrivende med eget hus og god økonomi. Og innleggene har _alltid_ et kapittel om dusje- eller baderutiner.

Jeg følger rett og slett ikke godt nok med:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men, men, det er ikke det verste her i livet å bli tatt på fersken i å være empatisk og lettrørt;-)"

Overhodet ikke!! Derfor var det bare litt morsomt å lese denne tråden :)

Jeg gikk fem på jeg, og har fortsatt vanskeligheter for å tro at den ikke var sann.. jeg leste dog ikke de to nye trådene fra vedkommende.

Det var lange tråder om hele hans økonomiske forhold, hans oppbygging av firmaet, antall ansatte, for ikke å snakke om alt de hadde rukket i går etter å ha gått av flyet fra Chicago via Køben: lekeplass, idrettsanlegg (?), lekt med nabogutt, og ørten andre ting - husker ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men, men, det er ikke det verste her i livet å bli tatt på fersken i å være empatisk og lettrørt;-)''

Det er helt klart et poeng.

Selv ble jeg verken empatisk eller lettrørt av fyren - jeg kjente ham igjen med en gang. Dette er jo en gjenganger. Alenefar til en gutt på mellom 7 og 10, selvstendig næringsdrivende med eget hus og god økonomi. Og innleggene har _alltid_ et kapittel om dusje- eller baderutiner.

"Dette er jo en gjenganger. Alenefar til en gutt på mellom 7 og 10, selvstendig næringsdrivende med eget hus og god økonomi. Og innleggene har _alltid_ et kapittel om dusje- eller baderutiner."

Jøss.. sprøtt! Noen folk har sannelig rare interesser :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som har et RL-liv, vet du. Noe skal man jo drive med når ungene har lagt seg.

Nåja, jeg bruker vel neppe mindre tid enn deg her*he he* Men er vel ikke fullt så oppmerksom alltid. Men jeg kjenner forsåvidt igjen tankegangen når du oppsummerer den;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe her var det mange som ikke ville innrømme at de ble lurt ;-)

Jeg kommer jo ikke til å innrømme at jeg ble lurt, all den tid jeg ikke ble det:-) Det viser vel også fravær av svar fra meg i tråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger rett og slett ikke godt nok med:-)

Det gjør virkelig ikke jeg heller, kjenner ikke igjen noen som konstruerer historier eller som har nye nick jeg:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant? :-)

Jeg innrømmer det glatt at jeg gikk fem på, selv om jeg begynte å stusse over de nye trådene tidligere i dag.

Men, men, det er ikke det verste her i livet å bli tatt på fersken i å være empatisk og lettrørt;-)

''Jeg innrømmer det glatt at jeg gikk fem på...''

Det må eg bare inrømme at eg og gjorde, og dermed holdt eg på å komme for seint på jobb (pleier å gå seinest ti på halv) grunnen til det var at eg skreiv ett lengre svar til en fyr som nettopp hadde fått sønnen sin til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg innrømmer det glatt at jeg gikk fem på...''

Det må eg bare inrømme at eg og gjorde, og dermed holdt eg på å komme for seint på jobb (pleier å gå seinest ti på halv) grunnen til det var at eg skreiv ett lengre svar til en fyr som nettopp hadde fått sønnen sin til Norge.

:-) Ja, ja, jeg trøster meg med - som også påpekt av Babette - at det ikke var unyttig selv om historien ikke var ekte.

Jeg ville også syntes det var verre hvis jeg hadde blitt lurt til å bli sint enn til å bli rørt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg innrømmer det glatt at jeg gikk fem på...''

Det må eg bare inrømme at eg og gjorde, og dermed holdt eg på å komme for seint på jobb (pleier å gå seinest ti på halv) grunnen til det var at eg skreiv ett lengre svar til en fyr som nettopp hadde fått sønnen sin til Norge.

Leste svaret du ga lurendreieren.Tror du er, eller blir en super far.

Svaret du ga,gjør at jeg tror at du er et menneske med varme og omsorg for andre.Alle kan jo gå fem på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste svaret du ga lurendreieren.Tror du er, eller blir en super far.

Svaret du ga,gjør at jeg tror at du er et menneske med varme og omsorg for andre.Alle kan jo gå fem på:)

''Alle kan jo gå fem på:)''

Njaaa, skeptisk...;-) Ihvertfall ut fra denne tråden å dømme;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste svaret du ga lurendreieren.Tror du er, eller blir en super far.

Svaret du ga,gjør at jeg tror at du er et menneske med varme og omsorg for andre.Alle kan jo gå fem på:)

Tusen takk for fine tanker. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dette er jo en gjenganger. Alenefar til en gutt på mellom 7 og 10, selvstendig næringsdrivende med eget hus og god økonomi. Og innleggene har _alltid_ et kapittel om dusje- eller baderutiner."

Jøss.. sprøtt! Noen folk har sannelig rare interesser :-/

Dette er jo ingenting.

En del tråder på 100 siste nå minner meg om den gærne boblejakkedama. Hun skriver innlegg om unger som blir vettskremte når foreldrene vasker boblejakkene deres, og unger som finner brukte boblejakker på lekeplasser og tar dem med hjem. Tror hun har vært her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...