Gå til innhold

Hva skjedde med trådene om Alexander?

lnomagic

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Følg med da! Hele historien var oppspinn, og er derfor slettet..

*overraskelse*

Ja det var jo akkurat følge med jeg skulle. Men det gikk jo ikke nå.

Må si jeg stusset litt over alle disse detaljerte innleggene. jeje, får fylle opp kaffekoppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Faren til Alexander" kladdet ytterligere 2 innlegg i natt. Det siste inneholdt mange fakta som virket usannsynlige. Da begynte det å ringe en bjelle hos flere av oss.

Kort tid etter at Dolerne svarte med skepsis, forsvant innleggene om Alexander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja det var nesten godt at de forsvant. Helt slitsomt å lese. Skjønte liksom at en som nettopp skal ha blitt pappa kanskje har litt andre ting å gjøre enn å skrive romaner om det på nettet..... Det er for mange ekte virkelige problemstilinger her inne man kan engasjere seg i enn å bruke tid og krefter på oppspinn. Godt at de forsvant syns nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja de forsvant og godt var det:-) Jeg holdt på å få hetta av den mannen. Men begynte jo lure litt på min egen vurderingsevne ettersom han fikk så mange positive svar av mennesker som så han som en veldig oppegående, ressurssterk mann...

Var godt å få bekreftet at alt var oppspinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de forsvant og godt var det:-) Jeg holdt på å få hetta av den mannen. Men begynte jo lure litt på min egen vurderingsevne ettersom han fikk så mange positive svar av mennesker som så han som en veldig oppegående, ressurssterk mann...

Var godt å få bekreftet at alt var oppspinn

Men om alt var oppspinn så er det jo rart de blei sletta, mens kakeoppskriftene får ligge i fred.

Vedkommende burde jo vært "tvangsinnlagt" her på Dol siden h*n helt tydelig ikkje kan ha vært helt frisk, og burde være ett studium verdt for NHD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om alt var oppspinn så er det jo rart de blei sletta, mens kakeoppskriftene får ligge i fred.

Vedkommende burde jo vært "tvangsinnlagt" her på Dol siden h*n helt tydelig ikkje kan ha vært helt frisk, og burde være ett studium verdt for NHD.

Hi-hi! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest særs kritisk doler

Skjønte med en gang at dette bare var tull, det er ikke slik det foregår, og mistenkte med en gang at det var en pedo-fyr bak innleggene siden han begynte med dette med sjenert for dusjing, det er så sånne spor de ikke kan la være å legge igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...