lnomagic Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Plutselig var alt borte gitt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Slettet. Se tråd om lurendreier på meldinger 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Følg med da! Hele historien var oppspinn, og er derfor slettet.. *overraskelse* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lnomagic Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Følg med da! Hele historien var oppspinn, og er derfor slettet.. *overraskelse* Ja det var jo akkurat følge med jeg skulle. Men det gikk jo ikke nå. Må si jeg stusset litt over alle disse detaljerte innleggene. jeje, får fylle opp kaffekoppen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadow 650 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 "Faren til Alexander" kladdet ytterligere 2 innlegg i natt. Det siste inneholdt mange fakta som virket usannsynlige. Da begynte det å ringe en bjelle hos flere av oss. Kort tid etter at Dolerne svarte med skepsis, forsvant innleggene om Alexander. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Huff, ja det var nesten godt at de forsvant. Helt slitsomt å lese. Skjønte liksom at en som nettopp skal ha blitt pappa kanskje har litt andre ting å gjøre enn å skrive romaner om det på nettet..... Det er for mange ekte virkelige problemstilinger her inne man kan engasjere seg i enn å bruke tid og krefter på oppspinn. Godt at de forsvant syns nå jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ja de forsvant og godt var det:-) Jeg holdt på å få hetta av den mannen. Men begynte jo lure litt på min egen vurderingsevne ettersom han fikk så mange positive svar av mennesker som så han som en veldig oppegående, ressurssterk mann... Var godt å få bekreftet at alt var oppspinn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ja de forsvant og godt var det:-) Jeg holdt på å få hetta av den mannen. Men begynte jo lure litt på min egen vurderingsevne ettersom han fikk så mange positive svar av mennesker som så han som en veldig oppegående, ressurssterk mann... Var godt å få bekreftet at alt var oppspinn Men om alt var oppspinn så er det jo rart de blei sletta, mens kakeoppskriftene får ligge i fred. Vedkommende burde jo vært "tvangsinnlagt" her på Dol siden h*n helt tydelig ikkje kan ha vært helt frisk, og burde være ett studium verdt for NHD. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Men om alt var oppspinn så er det jo rart de blei sletta, mens kakeoppskriftene får ligge i fred. Vedkommende burde jo vært "tvangsinnlagt" her på Dol siden h*n helt tydelig ikkje kan ha vært helt frisk, og burde være ett studium verdt for NHD. Hi-hi! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest særs kritisk doler Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Skjønte med en gang at dette bare var tull, det er ikke slik det foregår, og mistenkte med en gang at det var en pedo-fyr bak innleggene siden han begynte med dette med sjenert for dusjing, det er så sånne spor de ikke kan la være å legge igjen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.