spiky Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg orker ikke lage selv i år så jeg tenkte å kjøpe en ferdig-sak. Er det noen som har sett noen fine som passer til en gutt på 8? Helst ikke sjokoladekalender. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Lego castle. Koster kr 199 i flg en brosjyre vi fikk i postkassa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Altea Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Lego kalender,det kjøpte jeg til mine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2 trinn Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Lego castle. Koster kr 199 i flg en brosjyre vi fikk i postkassa. Hva er det inni den? Lego figurer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hva er det inni den? Lego figurer? Ja, jeg tror det. Vi hadde en legokalender for noen år siden, og mener å huske at det først og fremst var figurer og småting, med selveste julenisse den 24. desember. Vi har også hatt Playmo-kalender, men det var noe skikkelig herk, for der måtte jeg selv sortere de 24 lekene fra hverandre og brette 24 småesker og henge på en plate. Legokalenderen er fiks ferdig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Gutten min på 7 har fått star wars-kalender. Han ønsket seg også en Cars-kalender, men valget falt på star wars. Lego er også populært. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.