Gå til innhold

Hvilken sang MÅTTE dere danse etter i 20-årene?


henrikke71

Anbefalte innlegg

Alle har sine numre som de bare MÅ danse etter, og spesielt når en var ung og hadde energi som en duracellkanin. Jeg hadde dette nummeret på 90-tallet, og faktisk går "rocke"foten fortsatt i gang når jeg hører det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AneM1365380603

    17

  • henrikke71

    15

  • mariaflyfly

    13

  • morsan

    8

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Husker jeg holdt varmen til denne i 1994;-)

*Hyyyl* Jeg VISSTE det var den før jeg hadde åpna den! Makan til TALENTLØS låt er vel aldri blitt laga verken før eller seinere! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Psst : Har nøkkelen kommet til rette?

*spent*

:0)

Nøkkelen kom ikke ut dagen etter, selv om hun var på do fem ganger. Dagen etter der igjen dukket den opp på første ladningen :o) Vi var fem personer samlet i ring rundt bæsjen på papiret. Nøkkelen stakk ut som et midtpunkt, he he.

Du kan tro vi var lettet, og det er hun fremdeles. Flere ganger har hun snakket om den nøkkelen som kom ut. Hun ville ha den, men det fikk hun ikke. Jeg har lovet å kjøpe en ny ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøkkelen kom ikke ut dagen etter, selv om hun var på do fem ganger. Dagen etter der igjen dukket den opp på første ladningen :o) Vi var fem personer samlet i ring rundt bæsjen på papiret. Nøkkelen stakk ut som et midtpunkt, he he.

Du kan tro vi var lettet, og det er hun fremdeles. Flere ganger har hun snakket om den nøkkelen som kom ut. Hun ville ha den, men det fikk hun ikke. Jeg har lovet å kjøpe en ny ;o)

''Hun ville ha den, men det fikk hun ikke. Jeg har lovet å kjøpe en ny ;o)''

Den bør desnnfiseres og settes i glass og ramme. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøkkelen kom ikke ut dagen etter, selv om hun var på do fem ganger. Dagen etter der igjen dukket den opp på første ladningen :o) Vi var fem personer samlet i ring rundt bæsjen på papiret. Nøkkelen stakk ut som et midtpunkt, he he.

Du kan tro vi var lettet, og det er hun fremdeles. Flere ganger har hun snakket om den nøkkelen som kom ut. Hun ville ha den, men det fikk hun ikke. Jeg har lovet å kjøpe en ny ;o)

*LOL* Litt av et syn!

Men bra den kom greit ut igjen hvertfall!

Jeg ville nok også ha kjøpt en ny en ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

''Hun ville ha den, men det fikk hun ikke. Jeg har lovet å kjøpe en ny ;o)''

Den bør desnnfiseres og settes i glass og ramme. :-)

''

Den bør desnnfiseres og settes i glass og ramme. :-)''

Min mor frykter hun kommer til å svelge flere nøkler pga all oppmerksomhet ;)

Forresten er nøkkelen borte for alltid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''

Den bør desnnfiseres og settes i glass og ramme. :-)''

Min mor frykter hun kommer til å svelge flere nøkler pga all oppmerksomhet ;)

Forresten er nøkkelen borte for alltid :)

''Min mor frykter hun kommer til å svelge flere nøkler pga all oppmerksomhet ;)''

En såkallt nøkkelperson altså, det lover jo godt for fremtidig karriere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...