Gå til innhold

Hvilken sang MÅTTE dere danse etter i 20-årene?


henrikke71

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AneM1365380603

    17

  • henrikke71

    15

  • mariaflyfly

    13

  • morsan

    8

Mest aktive i denne tråden

Det der er jukeboxmusikk til biljarden, helt genialt. Men jeg visste ikke at forsangern var så sexy, fy flate!

Det er jo Deep Purple jo, hva trodde du. Vi har puber her som spiller sånn musikk innimellom enda ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Alle har sine numre som de bare MÅ danse etter''

Der tar du feil. Jeg har aldri likt å danse. Jeg tror faktisk det er på topp tre plassering når det gjelder ting jeg er villig til å gå langt for å slippe. Jeg synes alle ligner på paringssyke undulater på dansegulvet, inkludert meg selv. Hvis jeg utsettes for mild tortur kan jeg gå med på å danse rolig, men da må han være godt over middels kjekk eller interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Den likte jeg også. Men så er Dido en av mine helter også, da! :)

http://www.youtube.com/watch?v=tREwKc6IssY&feature=channel

Hun har veldig mye fin musikk :)

Kan du huske en låt fra 1988-1990 som var populær. De hadde en musikkvideo av et par som satt på en reile og sang. De kranglet, men var så glad i hverandre likevel. Det handlet sangen om - krangel og kjærlighet. De satt ikke på reila hele tiden. Tror de kastet ting etter hverandre også. Den sangen har jeg så lyst å høre igjen, men det kan jo bli en skuffelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

For å lette på hukommelsen, tok jeg et tidssøk på vg-lista, og fikk opp de 20 topp-singlene i de to femårsperiodene som 20-åra bestod av, og nedenfor gjengis de av låtene som jeg husker best av disse:

Fra jeg var 20-25 år:

1. Roxette: It Must Have Been Love (1990)

2. Cher: The Shoop Shoop Song (1991)

3. Kaoma: Lambada (1989)

4. Jive Bunny and The Mastermixers: Swing The Mood (1989)

6. Alannah Myles: Black Velvet (1990)

7. Zucchero/Paul Young: Senza Una Donna (1991)

8. Roxette: The Look (1989)

14. Sam Brown: Stop! (1989)

15. Scorpions: Wind Of Change (1991)

16. Phil Collins: Another Day In Paradise (1989)

Fra jeg var 25 til 30 år:

1. Coolio: Gangsta's Paradise (1996)

2. Wet Wet Wet: Love Is All Around (1994)

6. 4 Non Blondes: What's Up (1993)

15. Los Del Rio: Macarena (1996)

16. Fool's Garden: Lemon Tree (1996)

Du har veldig mange fine fra du var 20 til 25 i allefall :)

Denne likte jeg da jeg var tenåring:

http://www.youtube.com/watch?v=EuH6O_tV2Pk&feature=related

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har veldig mye fin musikk :)

Kan du huske en låt fra 1988-1990 som var populær. De hadde en musikkvideo av et par som satt på en reile og sang. De kranglet, men var så glad i hverandre likevel. Det handlet sangen om - krangel og kjærlighet. De satt ikke på reila hele tiden. Tror de kastet ting etter hverandre også. Den sangen har jeg så lyst å høre igjen, men det kan jo bli en skuffelse :)

Hmmm.. Ringer ikke umiddelbart noen bjelle. Og jeg så MYE på musikkvideoer på Sky Channel på den tida. ;)

Hva er en reile, forresten? Husker du noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Hmmm.. Ringer ikke umiddelbart noen bjelle. Og jeg så MYE på musikkvideoer på Sky Channel på den tida. ;)

Hva er en reile, forresten? Husker du noe mer?

Reile er en disse/huske/ronse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har veldig mye fin musikk :)

Kan du huske en låt fra 1988-1990 som var populær. De hadde en musikkvideo av et par som satt på en reile og sang. De kranglet, men var så glad i hverandre likevel. Det handlet sangen om - krangel og kjærlighet. De satt ikke på reila hele tiden. Tror de kastet ting etter hverandre også. Den sangen har jeg så lyst å høre igjen, men det kan jo bli en skuffelse :)

The Pogues og Kirsty MacColl? Fairytale of New York?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

The Pogues og Kirsty MacColl? Fairytale of New York?

Nei, det er ikke den låta. Den jeg mener lå på hitlistene en kortere periode, mest sannsynligg 1988-1989.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ah! ;) Og så en dame og en mann som sang sammen?

Ja, de sang sammen. Jeg tror ikke jeg var den som lyttet mest til tekstene på den tiden, men jeg tror de elsket hverandre selv om de ikke klarte å leve sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, de sang sammen. Jeg tror ikke jeg var den som lyttet mest til tekstene på den tiden, men jeg tror de elsket hverandre selv om de ikke klarte å leve sammen.

Eg tror Shane Mc.Gowen drakk "litt" for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke den låta. Den jeg mener lå på hitlistene en kortere periode, mest sannsynligg 1988-1989.

Det ante meg at det ikke var den. Det er jo ikke akkurat en danselåt, hvis man ikke driver med riverdance eller noe...:) Hm. Nei, jeg har ikke peiling på hvilket kranglepar det da kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de sang sammen. Jeg tror ikke jeg var den som lyttet mest til tekstene på den tiden, men jeg tror de elsket hverandre selv om de ikke klarte å leve sammen.

Hmm... Jeg tror ikke jeg veit hvilken låt det er. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å lette på hukommelsen, tok jeg et tidssøk på vg-lista, og fikk opp de 20 topp-singlene i de to femårsperiodene som 20-åra bestod av, og nedenfor gjengis de av låtene som jeg husker best av disse:

Fra jeg var 20-25 år:

1. Roxette: It Must Have Been Love (1990)

2. Cher: The Shoop Shoop Song (1991)

3. Kaoma: Lambada (1989)

4. Jive Bunny and The Mastermixers: Swing The Mood (1989)

6. Alannah Myles: Black Velvet (1990)

7. Zucchero/Paul Young: Senza Una Donna (1991)

8. Roxette: The Look (1989)

14. Sam Brown: Stop! (1989)

15. Scorpions: Wind Of Change (1991)

16. Phil Collins: Another Day In Paradise (1989)

Fra jeg var 25 til 30 år:

1. Coolio: Gangsta's Paradise (1996)

2. Wet Wet Wet: Love Is All Around (1994)

6. 4 Non Blondes: What's Up (1993)

15. Los Del Rio: Macarena (1996)

16. Fool's Garden: Lemon Tree (1996)

6, 15 og 16 er skikkelig fine :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Det ante meg at det ikke var den. Det er jo ikke akkurat en danselåt, hvis man ikke driver med riverdance eller noe...:) Hm. Nei, jeg har ikke peiling på hvilket kranglepar det da kan være.

Jeg fant noe på VG-lista fra 1988, men finner den ikke på Youtube. Coco "Life must go on". Høres tragisk ut, som sangen jeg leiter etter er.

Fant også en annen sang på lista. Gummisangen som lå inni et Topp-blad. En sang om kondom, he he. "Gummi inn i alle høl...." osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...