Gå til innhold

Hvilken sang MÅTTE dere danse etter i 20-årene?


henrikke71

Anbefalte innlegg

''Min mor frykter hun kommer til å svelge flere nøkler pga all oppmerksomhet ;)''

En såkallt nøkkelperson altså, det lover jo godt for fremtidig karriere. :)

Nei Geir, Nøkkelbarn. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AneM1365380603

    17

  • henrikke71

    15

  • mariaflyfly

    13

  • morsan

    8

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603

''Min mor frykter hun kommer til å svelge flere nøkler pga all oppmerksomhet ;)''

En såkallt nøkkelperson altså, det lover jo godt for fremtidig karriere. :)

Mannen min kaller henne bare nøkkelbarnet nå ;) Den var ikke stor, så håper ikke du så for deg en husnøkkel, he he. Det var likevel ille nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min kaller henne bare nøkkelbarnet nå ;) Den var ikke stor, så håper ikke du så for deg en husnøkkel, he he. Det var likevel ille nok.

Mulig eg bare er litt trøtt, men eg kan ikkje komme på at eg har hørt uttrykket nøkkelbarn før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig eg bare er litt trøtt, men eg kan ikkje komme på at eg har hørt uttrykket nøkkelbarn før...

Fra barnelitteraturen, var det Anne Kat. Vestlys bøker tro?

Står altså for barn som kommer hjem til tomt hus etter skolen, og låser seg inn selv. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra barnelitteraturen, var det Anne Kat. Vestlys bøker tro?

Står altså for barn som kommer hjem til tomt hus etter skolen, og låser seg inn selv. :-)

Ah...Selvfølgelig ja, men er utrykket så gammelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Fra barnelitteraturen, var det Anne Kat. Vestlys bøker tro?

Står altså for barn som kommer hjem til tomt hus etter skolen, og låser seg inn selv. :-)

Og så har de nøkkelen til huset i en snor rundt halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hyyyl* Jeg VISSTE det var den før jeg hadde åpna den! Makan til TALENTLØS låt er vel aldri blitt laga verken før eller seinere! :(

Hvis du ser godt etter ser du at jeg har klart å lure meg med på videoen. Ca 55 sekunder uti, dame med caps og rockefoten i full sving;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser godt etter ser du at jeg har klart å lure meg med på videoen. Ca 55 sekunder uti, dame med caps og rockefoten i full sving;-)

Beklager, jeg fikser ikke å se etter. Selv om jeg blei aldri så nysgjerrig på hva for et menneske du har spora opp på denne videoen, klarer jeg ikke forholde meg til den sangen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser godt etter ser du at jeg har klart å lure meg med på videoen. Ca 55 sekunder uti, dame med caps og rockefoten i full sving;-)

Sant?

Den sangen husker jeg godt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurte på om jeg heller skulle velge hun blone med brillene ca 10 sekunder tidligere....;-)

Igjen: Jeg er nysgjerrig, men ikke nok til at jeg orker å åpne linken. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte på om jeg heller skulle velge hun blone med brillene ca 10 sekunder tidligere....;-)

Hehe, du hadde aldri sagt det om du var på en filmsnutt, i allefall ikke hvem av de det var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du hadde aldri sagt det om du var på en filmsnutt, i allefall ikke hvem av de det var :)

To flotte represntanter for norske kvinner er det selv om ingen av dem er meg:;-) ;-) ;-) Stlige både på håret OG i bevegelsene - kan man be om mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...