Gjest togli Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Helt enig - sliter med å overbevise min 10-åring om at hun ikke er stor nok for sminke enda, og blir like oppgitt hver gang hun får sminke av noen! Søsteren min er 35 og fortsatt husker hun den jula hun fikk en rosa øyenskygge av ei tante. Det var den mest fantastiske gaven hun noen gang hadde fått (Ps: Hun var litt jålete som liten da ;-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Søsteren min er 35 og fortsatt husker hun den jula hun fikk en rosa øyenskygge av ei tante. Det var den mest fantastiske gaven hun noen gang hadde fått (Ps: Hun var litt jålete som liten da ;-)) Åjada, jeg har ei her også som til stadighet bruker mot meg at hun har sin EGEN sminke, og jeg kan ikke bestemme over hennes ting:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnea72 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Dagbok med lås. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Åjada, jeg har ei her også som til stadighet bruker mot meg at hun har sin EGEN sminke, og jeg kan ikke bestemme over hennes ting:-) Jeg pleier å si at de skal få bestemme selv fra de er 35 år gamle ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Jeg pleier å si at de skal få bestemme selv fra de er 35 år gamle ;-) Trettifem? * gleder meg til togli får tenåringer * :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Trettifem? * gleder meg til togli får tenåringer * :-)) Den tid, den sorg ;-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.