jubalong70 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 I sommer fikk min mann og jeg vite av får datter på 8,5, at vi som ikke skulle ha flere barn, heller ikke behøvde å ha sex. Vi lo ganske godt (inni oss) av den kommentaren. I dag viser det seg at hun fremdeles har den oppfatningen. Hun sa nettopp: Tenk om du og pappa begynner å ha sex igjen, og vi får flere barn i familien!!! He, he - hun skulle bare visst hva som foregår når hun ikke vet om det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det tar nok ikke lange tiden før de harde fakta går opp for henne Mine eldste er litt mer informert enn jeg setter pris på. De kaller det voksenaktiviteter. Datteren har understreket _kraftig_ at hun skal ligge helt i ro den dagen hun skal lage barn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 *he he* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Det tar nok ikke lange tiden før de harde fakta går opp for henne Mine eldste er litt mer informert enn jeg setter pris på. De kaller det voksenaktiviteter. Datteren har understreket _kraftig_ at hun skal ligge helt i ro den dagen hun skal lage barn *HEHE* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 *LOL* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Det tar nok ikke lange tiden før de harde fakta går opp for henne Mine eldste er litt mer informert enn jeg setter pris på. De kaller det voksenaktiviteter. Datteren har understreket _kraftig_ at hun skal ligge helt i ro den dagen hun skal lage barn He, he 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hehe! :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.