Gå til innhold

Cetirizin og Inderal Retard ved graviditet.

Anbefalte innlegg

Gjest klarakuerklok
Skrevet

Hei! Jeg bruker Cetirizin hver eneste dag, hele året igjennom. Jeg startet med Cetirizin da jeg som 17- åring fikk ganske kraftige allergiske reaksjoner, noe som antas å skyldes inntak av nøtter. Min nøtteallergi er nå forsvunnet. Jeg har tatt Cetirizin sammenhengende i 13 år (er det i seg selv farlig?). Dersom jeg slutter med allergitablettene, men også for sikkerhets skyld holder meg unna nøtter, opplever jeg etter et par pillefrie dager, en intens kløe over hele kroppen. Kløen oppleves som brennende og uutholdelig. Jeg har også sosial angst. Leilighetsvis tar jeg Inderal Retard, dersom jeg skal holde foredrag, gå i selskaper, gå ut med venner og annet. Jeg har forsøkt 3 ulike psykologer, men jeg opplevde de alle som rett og slett tåpelige. De satt alle der og nikket og noterte, men SNAKKET ikke med meg. Da jeg etterlyste tilbakemeldinger, vinklinger, perspektiver og konklusjoner etter å ha snakket og snakket i månedsvis med dem alle, fikk jeg som svar at jeg var der for at JEG skulle få snakke! Jeg fortalte de at jeg ikke trengte å betale noen for å høre på meg. Så jeg har bedre hjelp i å snakke med mine nærmeste, som SNAKKER med meg. To av psykologene skulle "krysse hjernehalvdelene mine", ved at jeg skulle se på et lysshow og følge fingrene deres fram og tilbake. Det føltes latterlig, og jeg bare begynte å le av det, til tross for at jeg ikke følte at de tok meg på alvor. Da skulle de psykoanalysere DET, AT JEG LO! De trodde at det hadde skjedd et gjennombrudd eller noe. Så psykologer har jeg dårlig erfaring med... Vi ønsker oss barn i nærmeste framtid. Hva gjør jeg angående medisinene dersom jeg skulle bli gravid? Jeg skal vel ikke ta noe som helst med en spire i magen... Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...