Gjest 2 trinn Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Gutten min tok vaksine i går og i natt var han veldig urolig.Hadde vondt der han tok vaksinen i dag.Vanskelig å ha på klær for han sa at det gjorde veldig vondt.Er dette vanlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Det er vel en trippelvaksine om jeg ikke husker helt feil? Snuppa tok den i fjor og hun var øm på stikkstedet en ukes tid etterpå mener jeg å huske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Guttungen var øm i ca 2 dager. Jeg tok samme vaksine som han, og jeg klarte nesten ikke ha klær på, ikke bruke armen osv. Det var i drøye 2 dager, så var det over. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.