Gjest tilje Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Har noen tips til julekalender til ei jente på 5 år? Jeg sitter med brukket arm, så det bler vrient for meg å lage så mye i år. Vi kjøpte den kinder kalenderen ett år, men ho likte ikke den ene sjokoladen i den, så skuffelsen var stor de dagene ho fikk den.. Jeg vil helst ikke kjøpe en ren sjokolade kalender, men litt gjør ingenting.. Har noen tips? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Prinsessekalender må vel være midt i blinken for en 5-åring ) Den eldste fikk en slik for noen år siden. Det var smykker, ringer, armbånd osv inni. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tilje Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Prinsessekalender må vel være midt i blinken for en 5-åring ) Den eldste fikk en slik for noen år siden. Det var smykker, ringer, armbånd osv inni. Ja det hadde nok falt i smak. Ho er ekstrem glad i prinsesse "ting".. Vet du hvor jeg kan få tak i en sånn kalender? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ja det hadde nok falt i smak. Ho er ekstrem glad i prinsesse "ting".. Vet du hvor jeg kan få tak i en sånn kalender? :-) Jeg så det nylig hos Ringo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tilje Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg så det nylig hos Ringo. Ringo nettshop? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ringo nettshop? Leketøybutikken vår heter Ringo. Det er en kjede. Jeg tror du finner disse prinsessekalenderne andre steder også. Bladene selges jo i vanlige dagligvarebutikker, så du kan jo se der 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tilje Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Leketøybutikken vår heter Ringo. Det er en kjede. Jeg tror du finner disse prinsessekalenderne andre steder også. Bladene selges jo i vanlige dagligvarebutikker, så du kan jo se der Ok.. Da skal jeg lete litt. Tusen takk for tips :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Det er masse ferdige kalendre å få kjøpt. Mine to får hhv lego- og Polly Pocket-kalender 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Så på Toys R Us at de hadde new born baby- kallender. Mener jeg så at den kostet knappe 200,-. Så ut til å inneholde småting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ihlie Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ok.. Da skal jeg lete litt. Tusen takk for tips :-) her har de faktisk prinsesse kalenderen på rimi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tilje Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 her har de faktisk prinsesse kalenderen på rimi. Jeg har ikke funnet den på rimi her.. Hmm.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.