Gå til innhold

Gramatikk på barneskolen.

Gjest lizzzy

Anbefalte innlegg

Er det en link som jeg kan bruke når jeg skal hjelpe min datter med grammatikken?Hun går i 3.klasse.De holder på med substantiver og adjektiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åjåj, nå var jeg spent på innholdet i innlegget som jeg trodde var Dramatikk i barneskolen!! Unnskyld, men jeg kan ikke hjelpe deg med det du spør om..... har hun ikke norskbøker som skal brukes til sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjåj, nå var jeg spent på innholdet i innlegget som jeg trodde var Dramatikk i barneskolen!! Unnskyld, men jeg kan ikke hjelpe deg med det du spør om..... har hun ikke norskbøker som skal brukes til sånt?

Dårlig med bøker.De har en mappe med seg hjem hvor det ligger stensiler fra alle fag.Bøkene ligger igjen på skolen.

Det er et av problemene jeg har tatt opp med læreren at undervisningsbøkene ikke er med hjem.Derfor er det ikke alltid like lett og hjelpe og forklare da vi forklarer på en annen måte enn det læreren gjør...:-(

Jeg synes det er utrolig trist at skolen bruker(svart-hvite) stensiler fra oppgavebøkene som elevene skulle brukt mer av. Det er både dårlig økonomi og lite miljøvennlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Dårlig med bøker.De har en mappe med seg hjem hvor det ligger stensiler fra alle fag.Bøkene ligger igjen på skolen.

Det er et av problemene jeg har tatt opp med læreren at undervisningsbøkene ikke er med hjem.Derfor er det ikke alltid like lett og hjelpe og forklare da vi forklarer på en annen måte enn det læreren gjør...:-(

Jeg synes det er utrolig trist at skolen bruker(svart-hvite) stensiler fra oppgavebøkene som elevene skulle brukt mer av. Det er både dårlig økonomi og lite miljøvennlig.

Be datteren din om å ta med bøkene hjem fra skolen. Så er det lettere å få oversikt over hva de driver med, dersom de trenger hjelp til leksene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...